V Red Orbitu smo pripravili raziskavo o vedenju uporabnikov na slovenskih spletnih trgovinah. Zanimalo nas je, kako se je vedenje potrošnikov v spletnih trgovinah spremenilo glede na leto 2014. Raziskavo smo opravili na podlagi 10.885.394 sej, ki so bile zabeležene od 1. januarja 2014 do 5. oktobra 2015.
1.) Vaša trgovina naj bo optimizirana za iskalnike – v naši raziskavi je organski obisk predstavljal kar 38,64 % celotne vrednosti transakcij.2.) Plačljivi oglasi na iskalniku Google se nedvomno izplačajo – ta vir obiska predstavlja 29,11 % celotne vrednosti transakcij.
Čisto res. V naši raziskavi smo preverili trend uporabe računalnikov, tabličnih računalnikov in pametnih mobilnih telefonov. V primerjavi z letom 2014 je obisk z računalnikov upadel za skoraj 8 %, medtem ko je na mobilnih telefonih zrastel za skoraj 7 %.
Vsekakor. Mladi niso tako dobičkonosni, kot bi si mislili – tisti v starostni skupini od 18 do 24 let predstavljajo le 11,9 % vsega prihodka. 58,4 % delež prihodkov so generirali obiskovalci, stari od 25 do 44 let.
S starostjo narašča tudi povprečna vrednost košarice, po drugi strani pa upada stopnja konverzije, ki je najvišja v najmlajši demografski skupini.
Več informacij o nakupovalnih trendih Slovencev v letu 2015 najdete v spodnji infografiki.