X

Spletna analitika

4 analitične napake, iz katerih se lahko učite, ne da bi jih ponovili

Spletna analitika ni enostavna reč. Ko zaključite s tehnično implementacijo analitičnega orodja in začnete zbirati…

22. 5. 2017

Od kod prihajajo obiskovalci vaše spletne strani?

Ne ustrašite se, tole ne bo filozofska razprava. Je pa vprašanje, ki si ga zastavlja…

13. 12. 2016

Kje in zakaj obiskovalci zapuščajo vašo spletno stran?

Naročite se na podcast v iTunesDigitalni zanesenjaki namenimo gromozansko količino svojega časa generiranju obiska na…

22. 8. 2016

Smetarjenje podatkov

4 metrike, s katerimi lahko s 95% natančnostjo napovemo vaše prihodke. Ko v Google vtipkamo…

22. 9. 2015

Digital marketing outcomes report

Vsi se zavedamo pomembnosti merjenja učinkovitosti v marketingu. Digitalni komunikacijski kanali so na tem področju…

2. 6. 2015

Mikro in makro konverzije kot osnova digitalnega marketinga

Cilji so pomemben del digitalne analitike, saj z njimi spremljamo doseganje poslovnih ciljev. Konverzije delimo…

25. 5. 2015

Problemi marketinškega raziskovanja, ali zakaj potrošniki lažejo?

Namen marketinškega raziskovanja je, da ugotovimo, kako lahko potrošnikom nudimo boljše storitve, boljše produkte oziroma…

22. 4. 2015

Hm, CRM in Google Analytics?

Marsikateri lastnik ali upravljavec spletnega mesta, pa naj gre za preprosto ali bolj kompleksno izvedbo…

11. 2. 2015

Merjenje učinkovitosti marketinga z napredno analitiko – Big Bang Svet

V aprilu smo skupaj z Big Bang-om, največjim slovenskim trgovcem v segmentu zabavne elektronike predstavili…

30. 5. 2014

Analiza: Katero orodje najbolj natančno napove število obiskovalcev iz iskalnikov?

Načrtovanje SEO akcij in analiza uspešnosti optimizacije za iskalnike, sta bili včasih enostavni nalogi. Imeli…

3. 4. 2014