X

Red Orbit z optimizacijo spletne strani povečal obisk za kar 554.975 obiskovalcev

Zaposlitveni portal MojaZaposlitev.si je bil lansiran maja 2010, in sicer z namenom olajšati iskanje zaposlitve brezposelnim oz. tistim, ki si želijo novih izzivov, prav tako pa pomagati tudi delodajalcem, da na lažji način najdejo primerne kandidate za prosta delovna mesta, ki jih imajo na voljo. Da bi med konkurenti pridobili čim večjo prepoznavnost ter na svojo spletno stran pripeljali čim več novih uporabnikov, so se v letu 2011 odločili za celovito optimizacijo spletnega portala.

Čeprav je analiza položajev spletne strani na spletnih iskalnikih je pokazala, da se le-ta na nekaterih primarnih ključnih besedah že pozicionira na prvo stran rezultatov, je imela še kljub temu ogromno neizkoriščenega potenciala.

Cilj optimizacije spletne strani MojaZaposlitev.si je bil tako povečati obisk spletne strani preko spletnih iskalnikov in se s tem približati konkurentom s podobno ponudbo storitev.

Na samem začetku je bilo potrebno pripraviti dobro strategijo, kako novo spletno stran pozicionirati, da bo konkurirala ostalim spletnim portalom, kot so mojedelo.si, mojazaposlitev.info in zaposlitev.net, zato smo se takoj osredotočili na poglobljeno tehnično optimizacijo ter natančno analizo ključnih besed. Temu je sledila obsežna offsite optimizacija, ki je botrovala drastičnemu povečanju obiska na spletni strani ter zagotovila odlične položaje na spletnih iskalnikih.

Rezultati so bili izjemni, saj se je v zadnjem letu obisk na spletni strani MojaZaposlitev.si povečal za kar 264,92 odstotkov. Na optimiziranih besedah se je obisk povečal za 280.408 obiskovalcev, preko nebrandiranih ključnih besed pa je zrasel za kar 315 %.

Več podrobnosti o kampanji najdete med študijami primerov na naši spletni strani.

Oznake: iskalni marketingkampanjeoptimizacija spletnih stranired orbit