X

Red Orbit in Big Bang med zvezdami kot so Ikea, Google in Coca-Cola

Kaj se zgodi, ko združita moči digitalna agencija, ki stremi k dobrim rezultatom in naročnik, ki želi bolje spoznati svoje potrošnike in optimizirati svoj digitalni nastop?

Odlično sodelovanje, odličen projekt in odlični rezultati. Red Orbit je s projektom From First Click to Last Conversion, ki ga je pripravil skupaj z Big Bangom, ob boku zvenečih imen iz svetovnega oglaševalskega sveta, kot so Ikea, Audi, Google, Coca-Cola, TripAdvisor in drugi, nominiran za prestižno nagrado The Digitals.

Prestižne mednarodne nagrade The Digitals bodo podelili v začetku novembra. Tekmovanje je namenjeno izpostavitvi izjemnih projektov, ki dvigujejo standarde digitalnega marketinga in podeljuje nagrade digitalnim presežkom iz celega sveta. Žirija je v sredini oktobra izmed več kot 700 prijavljenih kampanj izbrala finaliste, ki se bodo potegovali za prestižno nagrado v 24 kategorijah.

Red Orbit in Big Bang se za nagrado potegujeta kar v dveh v kategorijah in sicer Retail  in Data & Digital. Zmagovalce bo izbrala mednarodna žirija, ki jo sestavljajo nekateri najbolj priznani strokovnjaki s področja digitalnega marketinga. Žiranti prihajajo iz izredno uglednih in mednarodno znanih podjetij kot so John Lewis, Sky, TUI, BBC, Microsoft, IAB, Virgin Atlantic Airways … Da je konkurenca res močna, dokazuje hiter pregled seznama nominiranih podjetij. Ob boku nam stojijo mednarodni velikani kot so Ikea, Evian, Mothercare, Google, Adidas, Coca-Cola, P&G in podobni.

S prijavljenim projektom smo v Red Orbitu in Big Bangu naredili velik korak naprej na področju razumevanja potrošnikov in optimizacije digitalnega marketinga. Konec leta 2013 smo skupaj pripravljali digitalno strategijo za leto 2014. Big Bang si je želel bolje spoznati odločitveni proces potrošnika in na podlagi tega izboljšati svoje trženjske aktivnosti ter potrošnikom ponuditi bolj relevantne podatke, boljšo ponudbo in izboljšati svojo prodajo.

V sklopu projekta smo najprej implementirali napredno digitalno analitiko, ki omogoča spremljanje potrošnikov skozi celotni odločitveni proces preko treh naprav (računalnik, tablica, mobilni telefon), 8ih različnih digitalnih kanalov in 16ih fizičnih trgovin. Poleti smo znotraj Universal Analytics-a implementirali tudi spremljanje vremenskih podatkov glede na lokacijo uporabnika in analizirali vpliv vremena na konverzijo v spletni trgovini. O tem, kako smo merili učinkovitost marketinga, smo na našem blogu pisali že maja. V drugem delu smo na podlagi zbranih podatkov optimizirali Big Bangov digitalni nastop, Big Bang pa je vpeljal spremembe v svojih fizičnih trgovinah.

In? Rezultati projekta so bili visoko nad pričakovanimi. Izjemno se je povečala prodaja preko spleta, konverzija na spletni strani, povprečna vrednost nakupa in število nakupov. Ali bo nagrada našla mesto v naših pisarnah pa bomo izvedeli že 12. novembra, ko bo razglasitev zmagovalcev v Londonu.

Držite pesti z nami 🙂