X

Prihajajo novi Facebook oglasi

Kljub temu, da novice še niso obesili na veliki zvon, bo na Facebooku kmalu prišlo do novih sprememb! Po uvedbi skupnih albumov, označevanja tem s hasthagom in uvedbe novega news feeda, je sedaj nastopil čas za dodobro prevetritev oglaševanja na največjem družabnem omrežju. Tokratne novosti naj bi se po besedah Zuckerbergovih sodelovacev najbolj razveselili oglaševalci, ki bodo od 10. septembra dalje lahko upravljali z novimi Facebook oglasi, ki bodo v teoriji še bolj prilagojeni potrebam in željam oglaševalcev.

Kaj bo novega?

V osnovi gre za: zmanjšanje števila in prilagoditev razpoložljivih oglasnih formatov, avtomatičen prikaz interakcij uporabnikov znotraj standardnega oglasnega formata in uporabo večjega formata fotografij. 

1. Zmanjšanje in poenotenje števila oglasnih formatov

Facebook se je v želji po poenostavitvi sistema oglaševanja odločil, da bo zmanjšal število oglasnih formatov, med drugim z odpravo oglasnih formatov, ki so se v praksi izkazali za neuspešne. Mednje sodijo objave v obliki vprašanj s ponujenimi odgovori (questions) in ponudbe za spletni nakup (online offer product). V prvem primeru se je za uspešnejšo izkazala postavitev vprašanja v statusu in spontano odgovarjanje uporabnikov v komentarjih, v drugem primeru pa so se za uspešnejše izkazale objave z zunanjo povezavo, čeprav vse kaže, da se bo v nadaljevanju, sicer v novi obliki, ohranila možnost ponudb za nakup v trgovini (in-store offer).

 

 

Dodaten korak je tudi poenotenje kreative samih oglasov. Tekstovno bodo najbolj izčrpni tisti oglasi, ki se bodo pojavili v news feedu na računalnikih (500 znakov s presledki), sledili jim bodo news feed oglasi na mobitelu (110 znakov s presledki), najkrajši pa bodo oglasi na desni strani Facebooka (90 znakov s presledki). Poleg tega se bo poenotilo razmerje fotografije za oglase, ki se bodo pojavili v news feedu. Fotografija takih oglasov bo po novem v istem razmerju tako na računalniškem monitorju kot na mobilnem telefonu.

2. Integracija sponzoriranih objav znotraj standardnega oglasa

Rezultati številnih raziskav (Nielsen, comScore, Datalogix ipd.) so pokazali, da so oglasi, ki so opremljeni z družbenim kontekstom, uspešnejši od standardnih Facebook oglasov. Do sedaj smo oglaševalci morali ustvariti dva ločena oglasa (standarden oglas in sponzorirano objavo), po novem pa se bo družbeni kontekst avtomatično prikazal znotraj standardnega oglasa, kar naj bi na dolgi rok prispevalo k povečanju vključenosti uporabnikov. Kljub temu pa bo v prihodnosti še vedno možno ločeno oblikovati tako standardne oglase kot sponzorirane objave. 

3. Večji pomen fotografij

Praksa je pokazala, da sta velikost in kvaliteta fotografij še kako pomembni, saj je pri boljših fotografijah praviloma večja tudi vključenost uporabnikov. V skladu s tem so se pri vseh oglasnih formatih pojavile možnosti za uporabo fotografij boljše resolucije. Po novem bo na primer oglaševanje objave z zunanjo povezavo imelo kar 3,5-krat večjo fotografijo, uporabnik pa bo s klikom na tekst ali fotografijo takoj preusmerjen na oglaševano spletno povezavo. 

Pomen kvalitetnih fotografij na Facebooku se bo torej vnovič povečal in prav zato bo marsikaterega oglaševalca še dodatno razveselila nedavno napovedana novica o sodelovanju Shutterstocka s Facebookom. Kot napovedano, bo oglaševalcem tako kmalu in povsem brezplačno na voljo številen ter kvaliteten fotografski material.

Povzetek

V osnovi bo torej še naprej možno oglaševati različne objave strani (besedilo, fotografija, video, zunanja povezava), ponudbe, dogodke, aplikacije, domene in spodbujati všečkanje Facebook strani ali namestitev mobilne aplikacije. Facebook oglasi se bodo po novem lahko pojavili na 6 različnih mestih: v news feedu na računalniku, v news feedu na mobilnem telefonu, na desni strani Facebooka, na desni strani domače strani, ob odjavi s Facebooka in v polju za iskanje, ki se nahaja na vrhu Facebooka. Pri tem velja opozoriti, da se bo posamezen oglasni format lahko prikazal le na določenih mestih, ob tem pa bomo oglaševalci morali biti pozorni tudi na izbiro platforme (Ads Manager, Power Editor, Facebook sales team) za oblikovanje oglasov, saj bodo različne platforme omogočale oblikovanje samo določenih oglasnih formatov. 

Vsem željnim novega znanja torej ne preostane drugega kot temeljito branje novega Vodiča za FB oglase, kjer so novi oglasi podrobneje opisani, in analiziranje tabel o možnostih uporabe novih Facebookov oglasov.

Viri: https://www.facebook-studio.com/news/item/an-update-on-facebook-adshttp://allfacebook.com/shutterstock-upload-multiple-images-updated-pages-manager_b123925http://www.nanigans.com/2013/08/14/facebook-makes-ads-simpler-aims-to-improve-performance-for-advertisers/ https://www.facebook-studio.com/fbassets/resource/82/UpdatedAdsandSponsoredStoriesGuideasofSept102013.pdfhttps://www.facebook.com/help

Oznake: advertisingFacebookFacebook oglaševanjemarketingoglaševanjespletno oglaševanje