Družbene medije je letos dodobra pretreslo. Nastali sta dve “novi” plaformi: Threads, ki ga je…
Cilj optimizacije je, da naročnika in njegovo spletno stran pripeljemo na vrh iskalnih rezultatov. Čeprav…
*Vsebine prispevali: Tanja Knez, Davor Krajec, Špela Kregar, Peter Mesarec, Andraž ŠtalecNovo leto vsekakor predstavlja…
Zakaj »incoming«? Ker označuje smer potovanja. Incoming turizem v Sloveniji so torej vsi turisti, ki…
Vsako sekundo se na Twitterju pojavi 10 novih objav, ki vsebujejo besedo Starbucks. Kaj ne…
Družabna omrežja so nekoč obljubljala dvosmerno komunikacijo in grajenje odnosa med uporabniki in blagovno znamko,…
Pa smo jo dočakali … Pomlad namreč. Čeprav se zaspanci med nami težko privadijo na…
Kot sem obljubil včeraj na predavanju (41. Marketinški fokus), objavljam prezentacijo z dodatnim slidom, ki…
Socialno omrežje Twitter postaja vse bolj popularno in vsak hoče biti del njegove zgodbe. Danes…