Konec avgusta je Facebook razveselil oglaševalce z novico o bodočem sodelovanju s ponudnikom kvalitetnih fotografij Shutterstock.…
Zakaj »incoming«? Ker označuje smer potovanja. Incoming turizem v Sloveniji so torej vsi turisti, ki…
Prejšnjič sem se razpisala o prvih dveh korakih Facebook oglaševanja (pristajalna stran in cilj), tokrat…
Če bi Facebook ponudil državljanstvo vsem svojim uporabnikom, bi postal tretja največja država na svetu.…
Hiperaktivna ekipa Zuckerberg & sodelavci je vnovič dokazala, da kaj preveč časa ne zdrži križem…
Facebook je včeraj predstavil osvežujočo podobo novega »News Feeda« oz. novičarskega toka, ki bo po…
Že nekaj časa velja prepričanje, da je v spletni nastop pametno vključiti pozitivna mnenja uporabnikov.…
Facebook je v slovenskem prostoru prisoten že kar nekaj časa in ga danes uporablja že…
Pri Facebooku so se odločili, da je z vstopom v novo leto napočil čas za…
Ali res večina interakcij uporabnikov z blagovnimi znamkami na socialnih omrežjih vodi le v pridobivanje…