X

SMM

Partnerstvo med Facebookom in Shutterstockom je končno zaživelo!

Konec avgusta je Facebook razveselil oglaševalce z novico o bodočem sodelovanju s ponudnikom kvalitetnih fotografij Shutterstock.…

18. 12. 2013

Incoming turizem in družbeni mediji od A do Ž

Zakaj »incoming«? Ker označuje smer potovanja. Incoming turizem v Sloveniji so torej vsi turisti, ki…

24. 10. 2013

ABC FACEBOOK OGLAŠEVANJA – 2. del

Prejšnjič sem se razpisala o prvih dveh korakih Facebook oglaševanja (pristajalna stran in cilj), tokrat…

19. 6. 2013

ABC Facebook oglaševanja – 1. del

Če bi Facebook ponudil državljanstvo vsem svojim uporabnikom, bi postal tretja največja država na svetu.…

13. 6. 2013

Facebook Graph search: Zadetek v polno

Hiperaktivna ekipa Zuckerberg & sodelavci je vnovič dokazala, da kaj preveč časa ne zdrži križem…

11. 4. 2013

Facebook predstavil nov dizajn »News Feed-a«

Facebook je včeraj predstavil osvežujočo podobo novega »News Feeda« oz. novičarskega toka, ki bo po…

8. 3. 2013

Negativni komentarji ali kako lahko nergači postanejo zvesti uporabniki

Že nekaj časa velja prepričanje, da je v spletni nastop pametno vključiti pozitivna mnenja uporabnikov.…

21. 2. 2013

Preverite temelje vaše Facebook strani!

Facebook je v slovenskem prostoru prisoten že kar nekaj časa in ga danes uporablja že…

14. 2. 2013

Čas je za novo časovnico!

Pri Facebooku so se odločili, da je z vstopom v novo leto napočil čas za…

15. 1. 2013

Zvesti uporabniki ali le lovilci nagrad

Ali res večina interakcij uporabnikov z blagovnimi znamkami na socialnih omrežjih vodi le v pridobivanje…

3. 12. 2012