V svetu, v katerem na vsakem koraku množica dražljajev tekmuje za našo pozornost, smo se…
Na Googlu lahko uporabnike razdelimo v segmente na podlagi dveh meril: glede na to, na…
Yehoshua Coren, ustanovitelj podjetja Analytics Ninja, je razkril, kako lahko orodje Google Analytics uporabimo za…
Že od samega začetka strokovnjaki za PPC in SEO ločujejo kampanje z znamčenimi oz. »brandiranimi«…
To, da ima danes praktično vsak svoj Facebook račun, čivkajo že vrabci. In to drži.…
Ozadje Linea Snella je razvila metodo oblikovanja ženskega telesa, ki upošteva dejanske potrebe sodobne ženske in…
Nočna mora spletnih trgovcev Zapuščene nakupovalne košarice so nočna mora spletnih trgovcev. Več kot 67…
Če ste bili že kdaj na katerem od naših predavanj, se udeležili naših brezplačnih delavnic,…
Če smo do sedaj lahko z oglasi ponovno nagovarjali obiskovalce, ki so na naši spletni…
Vsak uporabnik je drugačen. Vsak uporabnik, ki pride na vašo stran, tja pride na drugačen…