X

internet marketing

Okus ali učinek – to je zdaj vprašanje …

Po nadvse uspešni spomladanski kampanji Activiraj SE za blagovno znamko Activia, ki so jo zaradi…

1. 9. 2011

Čiv čiv, na Šejku sem bil

Pa smo jo dočakali … Pomlad namreč. Čeprav se zaspanci med nami težko privadijo na…

5. 4. 2011

7 ključnih faktorjev uspeha spletnih trgovin

Kar precej smo že napisali o vplivu iskalnikov na spletne nakupe in postavitvi efektivne metrike…

10. 3. 2011

Šejk je prešejkan …

... in prvi pokuševalci pravijo, da je bil odličen. Le-ti so recept za pripravo izvedeli…

3. 12. 2010

V Sloveniji zaznana največja rast spletnega oglaševanja v Evropi

V primerjavi z letom prej je v Sloveniji bruto vrednost spletnega oglaševanja zrasla za 77…

8. 7. 2009

Recesija je priložnost za rast

Podjetja, ki bodo znala v času recesije prisluhniti porabnikom in pri njih poiskati odgovore, kaj…

6. 7. 2009