Segmentacija je ključna za učinkovito nagovarjanje in konvertiranje potancialnih strank. Simon Belak, vodja analitike pri GoOptiju…
Različni kupci zahtevajo različen pristop, način nagovora in komunikacijo skozi različne kanale. O tem, kako…
Karmen Krumpestar, strateška vodja projektov pri Red Orbitu, je spregovorila o tem, kako slediti potrošnikom…
Izkušnje po dveh letih prehoda na inbound marketing nam je predstavil Marko Vrbnjak, vodja produktnega…
Kako pripravljati vsebino, ki zadovolji potrebe kupcev od začetka do konca odločitvenega procesa potrošnikov ter…
V okviru prvega sklopa konference smo govorili o lead generation. Luka je predstavil, kako postaviti…
Osnova inbound marketinga je potrošnik in njegov proces odločanja. V sklopu inbound marketinga se ne…
Danes je prek spleta dostopnih ogromno informacij o vsem. Po podatkih Googlove raziskave kar 90…
Igor Panjan, organizator, motivator, startupovec in tudi eden izmed predavateljev na InOrbit konferenci, nam je…
Za pester in razgiban program konference inOrbit je poskrbelo trinajst strokovnjakov iz devetih različnih podjetij,…