X

inbound marketing

InOrbit15: Simon Belak – Odkrivanje segmentov iz podatkov

Segmentacija je ključna za učinkovito nagovarjanje in konvertiranje potancialnih strank. Simon Belak, vodja analitike pri GoOptiju…

9. 11. 2015

InOrbit15: Tilen Travnik – Ko persone obmolknejo

Različni kupci zahtevajo različen pristop, način nagovora in komunikacijo skozi različne kanale. O tem, kako…

4. 11. 2015

InOrbit15: Karmen Krumpestar – Zakaj so nam kupci, ki ničesar ne kupijo, izredno pomembni in kako jih privabiti še več

Karmen Krumpestar, strateška vodja projektov pri Red Orbitu, je spregovorila o tem, kako slediti potrošnikom…

4. 11. 2015

InOrbit15: Marko Vrbnjak – Izkušnje po dveh letih prehoda na inbound marketing

Izkušnje po dveh letih prehoda na inbound marketing nam je predstavil Marko Vrbnjak, vodja produktnega…

4. 11. 2015

InOrbit15: Nenad Senić – Korporativni novičarski portali

Kako pripravljati vsebino, ki zadovolji potrebe kupcev od začetka do konca odločitvenega procesa potrošnikov ter…

2. 11. 2015

InOrbit15: Luka Žnidaršič – Prvi koraki v inbound marketingu

V okviru prvega sklopa konference smo govorili o lead generation. Luka je predstavil, kako postaviti…

2. 11. 2015

InOrbit15: Andraž Štalec – Are we human?

Osnova inbound marketinga je potrošnik in njegov proces odločanja. V sklopu inbound marketinga se ne…

2. 11. 2015

Pridobivanje kontaktov v B2B

Danes je prek spleta dostopnih ogromno informacij o vsem. Po podatkih Googlove raziskave kar 90…

19. 6. 2015

Intervju: Marketing je nenehno eksperimentiranje in iskanje izboljšav

Igor Panjan, organizator, motivator, startupovec in tudi eden izmed predavateljev na InOrbit konferenci, nam je…

26. 3. 2015

InOrbit konferenca privabila več kot 300 udeležencev

Za pester in razgiban program konference inOrbit je poskrbelo trinajst strokovnjakov iz devetih različnih podjetij,…

10. 3. 2015