X

inbound marketing

7 razlogov za udeležbo na letošnji konferenci inOrbit

Letošnja konferenca inOrbit kot največja konferenca digitalnega marketinga v regiji predstavlja edinstveno priložnost za učenje…

15. 2. 2017

inOrbit se vrača! Še večji in še boljši!

Jeeeeeeeeeeeeee!V Red Orbitu smo zelo vznemirjeni, navdušeni in povsem prevzeti, da lahko napovemo reprizo največje…

16. 1. 2017

Inbound »performance« marketing

Vsi slišimo, da je komunikacija z uporabnikom ključna. In kreiranje vsebin. In ponovna komunikacija. In…

21. 3. 2016

InOrbit15: Andraž Štalec – Growth hacking your way to success

Andraž Štalec, direktor podjetja Red Orbit d.o.o., je v zaključnem govoru povzel glavne točke konference…

12. 11. 2015

InOrbit15: Igor Panjan – Študija primera

Kako privabiti obiskovalce na vašo spletno stran? Zgodbo, kako so v podjetju z generiranjem vsebin…

12. 11. 2015

InOrbit15: Boštjan Hozjan – Vrednotenje in merjenje uspešnosti inbound marketinga

Brez analitike ne vemo, kako uspešni smo in se ne moremo izboljšati. Katere stvari spremljati,…

11. 11. 2015

InOrbit15: Peter Mesarec – Optimizacija uporabniške izkušnje ali zakaj morate imeti na spletni strani rumene gumbe

Peter Mesarec, vodja oddelka za optimizacijo spletnih strani pri Red Orbitu, je v svojem predavanju…

11. 11. 2015

InOrbit15: Simon Belak – Odkrivanje segmentov iz podatkov

Segmentacija je ključna za učinkovito nagovarjanje in konvertiranje potancialnih strank. Simon Belak, vodja analitike pri GoOptiju…

9. 11. 2015

InOrbit15: Darko Butina – Poslovni kazalniki, ki jih verjetno ne spremljate, pa bi jih morali

Katere kazalnike moramo spremljati, če želimo dobro poslovanje, učinkovit marketing in uspešno prodajo? CLV, COCA,…

9. 11. 2015

InOrbit15: Marko Penko – Komuniciranje in prodaja kupcem preko večkanalnega marketinga – multichannel marketing

Kako komunicirati in prodajati kupcem prek večkanalnega marketinga? Študijo primera je predstavil Marko Penko, ki…

9. 11. 2015