Naj spremljanje aktualnih trendov iskanj z orodjem Google Trends postane vaša prednost pred konkurenco.
Google Trends je izredno priročno orodje, ki vam ponudi vpogled v trende iskanj na Googlovem iskalniku za izbrane iskalne pojme oziroma ključne besede glede na izbrano časovno obdobje in lokacijo. Analiza trendov iskanj vam omogoča boljše načrtovanje vsebine tekom celega leta in s tem večji organski obisk na strani, obenem pa tudi večjo agilnost pri Google Ads oglaševanju in s tem izboljšanje vaših oglaševalskih rezultatov.
Preberite si naše vsebine, povezane z uporabo orodja Google Trends in začnite ustvarjati pozitiven trend rasti svojega podjetja!
46 % vseh iskanj na Googlu je lokalnih. To pomeni, da uporabniki iščejo informacije, povezane…
Vsebine so eden najpomembnejših, če ne celo glavni vidik optimizacije spletnih strani, saj niti tehnično…
Črni petek ali t. i. Black Friday zaznamuje začetek najbolj popularne nakupovalne sezone v letu,…
Ne glede na to, kako velik oglaševalec ste, zagotovo redno spremljate trg in aktivnosti konkurentov…
Tokrat smo v sodelovanju z Googlom in Tehnološkim parkom Ljubljana pripravili dogodek z naslovom Digitalna…
Google pri skrbi za spletne uporabnike in uvajanju novih in naprednejših spletnih rešitev nikoli ne…