Facebook je v slovenskem prostoru prisoten že kar nekaj časa in ga danes uporablja že…
Pri Facebooku so se odločili, da je z vstopom v novo leto napočil čas za…
Ali res večina interakcij uporabnikov z blagovnimi znamkami na socialnih omrežjih vodi le v pridobivanje…
Facebook je pred kratkim lansiral novo funkcijo »Facebook Offers« oz. po naše Facebook ponudbe. Kot…
Facebook se že od začetka svojega obstoja fokusira na povezovanje ljudi in njihovo medsebojno interakcijo.…
Dvoboj velikih rivalov se je pričel že pred leti, v zaključno fazo pa smo vstopili…
Ja, prav ste prebrali. Pri Facebooku očitno res nikoli ne stojijo križem rok in tako…
Element prefinjenega strateškega digitalnega nastopa mora dandanes vključevati družabna omrežja, kjer pa se ne velja…
Butični odnos do strank in vsebina, ki je vsakemu posameznemu popotniku pisana na kožo, sta…
»Blagovna znamka je ena, ne glede na medij oz. komunikacijski kanal in je v rokah…