Facebook oglaševanje je zaradi števila uporabnikov, dostopnosti platforme in možnosti ciljanja eden izmed najbolj priljubljenih…
Če poznate vsaj osnove digitalnega marketinga, ste se zagotovo že srečali z izrazom A/B testiranje.…
V zadnjih nekaj tednih, ko se je COVID-19 z nepredstavljivo hitrostjo razširil v globalno pandemijo,…
Zakaj v Facebook oglaševalski platformi vidimo drugačno število konverzij kot v Google analitiki? Zakaj se…
V svetu, v katerem na vsakem koraku množica dražljajev tekmuje za našo pozornost, smo se…
Zakaj 5.000? To je število oglasov, ki jim je povprečni digitalni uporabnik izpostavljen vsak dan.…
Morda sami še niste povsem domači v svetu digitalnega marketinga ali pa ste vedno v…
Se še spomnite časov, ko ste napisali zanimivo Facebook objavo, kliknili na gumb »Objavi« in…
Že odkar obstaja Google AdWords, oglaševanje v Google Iskalnem omrežju, uporabljamo določene kriterije, na podlagi…
Situacija: imate noro poslovno idejo, da bi nekaj prodajali na spletu ali pa imate svoje…