X

digitalna strategija

Sinergija med PPC in SEO: Ključ do uspešne digitalne strategije

V današnjem dinamičnem digitalnem svetu je ključnega pomena razumevanje in pravilna uporaba različnih marketinških orodij.…

22. 11. 2023

42 osnovnih digitalnih marketinških metrik za uspešno poslovanje

Spremljanje pravih metrik v digitalnem marketingu je ključno, saj nam to omogoča učinkovito sledenje uspešnosti…

17. 7. 2023

Kaj pa vi počnete? Zgodba o USP-ju.

Vaša edinstvena prodajna ponudba (USP) je tisto, kar vaše podjetje ali storitev loči od vseh…

27. 2. 2023

Kako Google Analytics 4 pomaga tržnikom?

Poznate dobrega marketingaša, ki ne spremlja nobene analitike? Če je odgovor “da”, si želim to…

5. 12. 2022

Kako izbrati marketinško agencijo?

Izbor poslovnega partnerja je strateškega pomena za uspešnost vsakega podjetja. Če želite podjetju zagotoviti rast…

21. 2. 2022

Kako bo praznično nakupovanje letos drugačno?

Niti sam Božiček letos ne ve točno, kaj bo za pridne trgovce odložil pod smrečice.…

23. 11. 2020

Marketinška strategija po koroni: Kaj je treba imeti v mislih pri pripravi nove strategije?

Na vsakem koraku slišim in prebiram, kako se je svet v pol leta povsem spremenil.…

15. 9. 2020

Ima vaš posel fizično lokacijo? Čas je, da začnete delati Local SEO!

46 % vseh iskanj na Googlu je lokalnih. To pomeni, da uporabniki iščejo informacije, povezane…

1. 6. 2020

Kako prilagoditi spletno oglaševanje v času Covid-19?

V zadnjih nekaj tednih, ko se je COVID-19 z nepredstavljivo hitrostjo razširil v globalno pandemijo,…

8. 4. 2020

Ali načrtujete vsebine ali pišete po navdihu?

Vsebine so eden najpomembnejših, če ne celo glavni vidik optimizacije spletnih strani, saj niti tehnično…

20. 1. 2020