X

Oglaševanje na Amazonu: Kaj, kako in zakaj?

Vsak dan se izvede več kot 26 milijonov transakcij (da, 26 milijonov!), vi pa še vedno niste razmišljali o oglaševanju na Amazonu? Če imate spletno trgovino in se obotavljate ali oglaševati na največji svetovni e-commerce platformi ali ne, nadaljujte z branjem. Naštela bom nekaj osnov, koristi in namigov glede oglaševanja na Amazonu. Upam, da vam bo nov vpogled dal pogum, da ga preizkusite, razširite svoje poslovanje in posledično začnete privabljati več kupcev.

Na kratko o tem, kaj je Amazon

Nekoč, pred davnimi časi, je bil Amazon prodajalec knjig. Danes je magnat spletne trgovine, logistike, plačil, strojne opreme, shranjevanja podatkov in medijev. Po zadnjih razpoložljivih podatkih obstaja več kot 300 milijonov različnih uporabnikov Amazona in to je prvi razlog, zakaj morate resno razmisliti o oglaševanju na tej platformi. Naj navedem še nekaj številk, za katere menim, da bi vas lahko zanimale:

Tole pa je najpomembnejši podatek: okrog 55 % spletnih kupcev želen izdelek najprej išče na Amazonu. Če ste B2C podjetje, morate biti tam.

Amazon Advertising in kaj ponuja

Pred nekaj tedni smo od Amazona prejeli pomembno obvestilo glede njihove oglaševalske platforme – odločili so se, da bodo poenostavili uporabniško izkušnjo in jo preprosto poimenovali »Amazon Advertising«. To omenjam, ker ste morda že naleteli na njihove prejšnje oglaševalske storitve in ugotovili, da so preveč zapletene, da bi se z njimi sploh ukvarjali. Z novo obliko, imenom in funkcionalnostjo platforma kar kliče, da ji daste še eno priložnost. Pa poglejmo, kakšne so vaše možnosti, da zablestite!

Sponzorirani oglasi (»Sponsored Ads«):

Sponzorirani oglasi vam omogočajo, da dosežete Amazonove kupce medtem, ko iščejo in odkrivajo izdelke. Oglasi se prikazujejo na straneh rezultatov iskanja in ustreznih straneh izdelkov, ter usmerjajo kupce na stran s podrobnejšimi podatki o vašem izdelku ali na vašo spletno trgovino. Najprej izberete izdelke, ki jih želite oglaševati, določite svoj proračun in izberete kombinacijo ključnih besed, izdelkov in kategorij izdelkov, ki jih želite ciljati. Plačate po uspešnosti, kar pomeni, da ne plačate nič, dokler stranka ne klikne vašega oglasa in da vedno lahko nadzirate proračun svoje oglaševalske kampanje.

Prikazni oglasi (»Display Ads«):

Z vzpostavitvijo prikaznih oglasov lahko uporabljate ustrezno ciljno občinstvo (audience), prilagodljive kreative in pripomočke, ki zagotavljajo, da vaše sporočilo doseže prave uporabnike. Oglase lahko objavljate na Amazonovih straneh, v aplikacijah, na vseh napravah in na spletnih mestih tretjih oseb. Potencialne kupce lahko dosežete na platformi ali zunaj nje, ne glede na to, ali prodajate na Amazonu ali ne. Z lahkoto boste dosegli svojo ciljno publiko, saj Amazon Advertising uporablja podatke, ki temeljijo na prvoosebnem vedenju uporabnikov med nakupovanjem.

Video oglasi (»Video Ads«):

Video je trenutno najpopularnejša oblika vplivanja na potencialnega uporabnika na hiter in učinkovit način. Amazon omogoča kombinacijo prikaznih oglasov in video vsebine, zaradi česar je priročno orodje za deljenje sporočil blagovne znamke in prikaz vaših izdelkov ali storitev.

Najbrž se sprašujete, kje naj bi se ti oglasi pojavili, kajne? Tule je seznam s kratkimi pojasnili:

Primer strani z iskalnimi rezultati

Primer umestitve v stran z izdelki

Zakaj bi morali vključiti Amazon v vašo strategijo oglaševanja?

Čisto enostavno: to je najboljša priložnost vplivanja na uporabnike, ki so že pripravljeni opraviti nakup. Če ste manjše ali novo podjetje, je Amazon še posebej dobra priložnost za predstavitev vaših izdelkov širši javnosti. In ker ste že poskrbeli za oglaševanje na Facebooku in Googlu, zakaj ne bi vključili še Amazona? V primerjavi z Google Ads so ljudje, ki iščejo na Amazonu, veliko globlje v prodajnem lijaku in zato za vas bolj relevantni (stopnje konverzij so bistveno večje 😉 ). Srečevanje strank tam, kjer se dejansko zadržujejo, je najboljša spletna strategija oglaševanja, kar si jih lahko zamislite.

Dodatna prednost je tudi strošek vaše oglaševalske kampanje, ki je lahko bistveno nižji kot na Google Ads, ker je seveda konkurenca manjša. Oglaševalci se šele začenjajo zavedati potenciala  Amazona, ki je na začetku rasti in intenzivnega razvoja, kar lahko za vas pomeni veliko prednost.

Kaj še? Če oglašujete, se bo vaša organska uvrstitev na Amazonu dvignila – to je rezultat prodajne zgodovine izdelka; če se bolje prodaja, se bo avtomatsko dvigoval na lestvici priljubljenosti v rezultatih iskanja (odlično, kajne?!).

Najpomembnejši razlog pa so Amazonovi podatki: kaj ljudje kupujejo in kako. To je nekaj, o čemer Google in Facebook ne vesta nič. Oglaševanje na Amazonu je najbolj logična odločitev, če želite da je vaša spletna trgovina v središču pozornosti.

Potencial oglaševanja na Amazonu je ogromen, še zlasti, če ste že Google Ads strokovnjak. Torej, kaj menite? Je vredno poskusiti?

Sporočite mi v komentarjih!

Oznake: AmazonEcommerceppc