LinkedIn oglaševanje je odlično orodje za doseganje specifične ciljne publike, ki jo prek drugih digitalnih kanalov praviloma težje dosežemo. Če so vaši produkti ali storitve namenjeni poslovnim uporabnikom, vam LinkedIn omogoča zelo natančno ciljanje na podlagi demografskih podatkov, področja dela, izobrazbe, interesov in lastnih baz podatkov. LinkedIn oglaševanje je torej namenjeno predvsem B2B oglaševanju.
Čeprav sta povprečna cena na klik in povprečna cena na kontakt res dražji kot na drugih digitalnih kanalih, pa so praviloma tudi kontakti, ki jih pridobite preko LinkedIn oglasov, bistveno relevantnejši. Seveda pa morate potem tudi poskrbeti, da te kontakte spremenite v stranke.
LinkedIn omogoča različne tipe oglasnih kampanj, glede na to, kakšen je vaš marketinški cilj, različne možnosti ciljanja, zelo raznolike oglasne formate in poglobljeno analizo rezultatov kampanj. V naših blogih odkrijte vse, kar vas zanima o LinkedIn oglaševanju – ali je LinkedIn oglaševanje primerno za vaše podjetje, kako postaviti LinkedIn kampanjo, katere metrike morate spremljati, glede na vaše marketinške cilje in še mnogo več.
Uporabniki so se v pandemičnih letih precej spremenili – zaradi ukrepov s(m)o več časa preživeli…
Če ste na področju digitalnega oglaševanja popolni začetnik, vam svetujem, da si najprej preberete moj…
Razmišljate o tem, da bi preizkusili LinkedIn oglaševanje, pa ne veste, kje začeti? Ali pa…
Ste B2B podjetje in želite ali pa razmišljate o tem, kako svoje (potencialne) stranke/poslovne partnerje…