X

Konference

InOrbit15: Igor Panjan – Študija primera

Kako privabiti obiskovalce na vašo spletno stran? Zgodbo, kako so v podjetju z generiranjem vsebin…

12. 11. 2015

InOrbit15: Boštjan Hozjan – Vrednotenje in merjenje uspešnosti inbound marketinga

Brez analitike ne vemo, kako uspešni smo in se ne moremo izboljšati. Katere stvari spremljati,…

11. 11. 2015

InOrbit15: Peter Mesarec – Optimizacija uporabniške izkušnje ali zakaj morate imeti na spletni strani rumene gumbe

Peter Mesarec, vodja oddelka za optimizacijo spletnih strani pri Red Orbitu, je v svojem predavanju…

11. 11. 2015

InOrbit15: Simon Belak – Odkrivanje segmentov iz podatkov

Segmentacija je ključna za učinkovito nagovarjanje in konvertiranje potancialnih strank. Simon Belak, vodja analitike pri GoOptiju…

9. 11. 2015

InOrbit15: Darko Butina – Poslovni kazalniki, ki jih verjetno ne spremljate, pa bi jih morali

Katere kazalnike moramo spremljati, če želimo dobro poslovanje, učinkovit marketing in uspešno prodajo? CLV, COCA,…

9. 11. 2015

InOrbit15: Marko Penko – Komuniciranje in prodaja kupcem preko večkanalnega marketinga – multichannel marketing

Kako komunicirati in prodajati kupcem prek večkanalnega marketinga? Študijo primera je predstavil Marko Penko, ki…

9. 11. 2015

InOrbit15: Fedja Hvastija – Avtomatiziran osebni marketing in prestop v prodajo

Kako vzpostaviti avtomatiziran osebni marketing in prestop v prodajo? Vsi kontakti namreč niso enako kakovostni…

9. 11. 2015

InOrbit15: Tilen Travnik – Ko persone obmolknejo

Različni kupci zahtevajo različen pristop, način nagovora in komunikacijo skozi različne kanale. O tem, kako…

4. 11. 2015

InOrbit15: Karmen Krumpestar – Zakaj so nam kupci, ki ničesar ne kupijo, izredno pomembni in kako jih privabiti še več

Karmen Krumpestar, strateška vodja projektov pri Red Orbitu, je spregovorila o tem, kako slediti potrošnikom…

4. 11. 2015

InOrbit15: Marko Vrbnjak – Izkušnje po dveh letih prehoda na inbound marketing

Izkušnje po dveh letih prehoda na inbound marketing nam je predstavil Marko Vrbnjak, vodja produktnega…

4. 11. 2015