X

Končno odgrnili tančice Google Analyticsa

Orodje Google Analytics predstavlja v Sloveniji še dokaj neznano področje, ki pa vse bolj postaja ena glavnih opornih točk vseh, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom. Spletni marketing je namreč postal eden izmed ključnih trženjskih kanalov, ki klasičnim »offline« kanalom pomaga soustvarjati nove razsežnosti, priložnosti in izzive poslovnega okolja.

Seminar Google Analytics

Seminar o orodju Google Analytics, ki je potekal 14. in 15. marca v Tehnološkem parku Ljubljana, je bil namenjenem vsem, ki so želeli poglobiti svoje znanje o spletnem marketingu in pravilnost svojih odločitev preveriti tudi v številkah. O tem, kako učinkovito in cenovno ugodno pristopiti k digitalnemu marketingu, so spregovorili tako tuji kot domači strokovnjaki, ki so s svojim poglobljenim znanjem v svet analitike na področju iskalnega marketinga popeljali preko 200 udeležencev. Seminar smo organizirali Red Orbitovci v sodelovanju z Googlom Slovenija in Tehnološkim parkom Ljubljana.

Pred govorniškim pultom so se zvrstili Googlovi in naši strokovnjaki: Darko Dujič in Ivana Grbavac (ja, imeli smo tudi predstavnico nežnega spola 🙂 iz Googla ter naši trije mušketirji Andraž, Davor in Boštjan.

Čeprav nas je v četrtek zaradi gruče digitalnih navdušencev in posledično množice digitalnih naprav pustil na cedilu Wi-Fi (močno upamo, da bodo te težave v TPLJ v bodoče odpravili), pa je bila petkova ponovitev BP.

Da bodo usvojeno znanje lažje implementirali v praksi, so vsi prisotni prejeli tudi majhno darilce – slavno Googlovo šalčko, v kateri kave kar ne zmanjka. 🙂

Ker je zaradi širšemu krogu manj znane tematike po seminarju kar mrgolelo vprašanj, smo se odločili, da vam najaktualnejša skupaj z odgovori serviramo kar v nadaljevanju … Če se najde še kakšno novo, pa tipkovnico pod prste in mail na info@red-orbit.com. Z veseljem vam bomo pomagali! 🙂

Najpogostejša vprašanja

Kakšen je primeren bounce rate?
»Bounce rate ali zapustna stopnja je zelo odvisna od panoge in samega spletnega mesta, ampak nekako povprečno naj bi bila manjša kot 40 %. Zapustna stopnja je zelo odvisna tudi od vira obiska. Pričakovano je manjša pri direktnem obisku in pri obisku preko brandiranih ključnih besed (gibati bi se morala pod 20 %), pri obiskovalcih z drugih digitalnih kanalov pa je zapustna stopnja večja. Pri mobilnih aparatih je le-ta pogosto velčja kot 70 %, kar je v večini primerov posledica mobilnim napravam neprilagojenih spletnih strani« (Davor Krajec in Andraž Štalec, Red Orbit).

Kakšna je razlika med »exit rateom« in »bounce rateom«? 
»’Bounce rate’ oz. odbojna stopnja predstavlja odstotek obiskovalcev spletnega mesta, ki so si ogledali le eno podstran in nato spletno mesto zapustili. Časovno trajanje obiska ni omejeno, kar pomeni, da se kot odboj (bounce) šteje tudi, če se je uporabnik na tej podstrani zadržal dlje časa.’Exit rate’ oz. zapustna stopnja predstavlja odstotek obiskovalcev spletnega mesta, ki so spletno mesto zapustili na določeni podstrani. Zapustna stopnja tako ni pogojena s številom ogledanih podstrani niti s časom trajanja obiska, temveč predstavlja zgolj točko, na kateri se je obisk spletnega mesta zaključil« (Andraž Štalec, Red Orbit).

Kako na Googlu obravnavajo (pri ključnih besedah) podatek »(not provided)« in pri geotargetiranju »NaN«? 
‘NaN’ pomeni, da je stvar tehnične narave oz. da gre za napako v implementaciji GA kode, za »(not provided)« pa štejejo iskanja, ki jih uporabnik izvaja, če je prijavljen v Google. Pod ta podatek spadajo še vsa iskanja (oz. ključne besede), ki jih uporabnik izvaja preko https protokola, se pravi preko https://www.google.com (si, de …)« (Ivana Grbavac, Google; Davor Krajec in Boštjan Hozjan, Red Orbit).

Katere knjige s to tematiko priporočate?
»Za začetnike pa tudi tiste bolj napredne priporočam Avinash Kaushik: Web Analytics 2.0« (Davor Krajec, Red Orbit).

Oznake: GoogleGoogle Analyticsred orbitseminarjispletno oglaševanje