X

Kaj je PR? Press Release? NOT. Public Relations? NOT. PageRank? NOT. PersonalRank!

Veleslavni Googlov PageRank se da na zelo preprost način prenesti v socialna omrežja in resnično resničnost (tukaj imam v mislih življenje onkraj interneta). Osnova PersonalRanku so povezave med ljudmi. Socialna omrežja in ves pomp okoli mreženja sta povezovanje med ljudmi še pospešila, predvsem pa sta ga naredila malenkost bolj preglednega. Vsak od nas ima nekaj prijateljev. Nekateri več, nekateri manj. Predpostavimo, da ti vsak prijatelj prinese en glas. Več kot imaš prijateljev in znancev, več glasov imaš in s tem si logično pomembnejši člen v družbi. Tako kot je osnova Googlovemu algoritmu število vhodnih povezav na spletno stran, tako je osnova algoritmu PersonalRanka število prijateljev.

Da zadeva ne bo tako preprosta vkomponirajmo v enačbo še relevantnost med dvema osebama. Bližje kot sta si osebi, več skupnih točk kot imata, bolj bosta povezani in večji je medsebojni vpliv. S tem naraste tudi moč medsebojne povezave in zato taka prijateljstva prinašajo več koristi.

Dodatno širino vsemu skupaj daje človeška želja po dokazovanju. Slej kot prej se bo našel nekdo, ki si bo želel svoj PersonalRank izboljšati. Začel bo hitro in aktivno pridobivati nova poznanstva, saj s tem pridobiš večji pomen v družbi. Ampak ljudje nismo tako naivni. Bistvo medsebojnih povezan ni samo da obstajajo, ampak, da prinašajo medsebojno dopolnjevanje in koristi celotni družbi. Hitro pridobljeni kontakti s katerimi ne vzdržuješ odnosa za PersonalRank nimajo pravega pomena.

Kar predstavljam si že, ko bomo čez 3 leta hodili po ulici, nad nami pa bo žarela številka, ki bo prikazovala naš PersonalRank.

Izračun PersonalRanka temelji na čisto preprostih podatkih:

Samo enačbo izračuna mislim dokončati danes popoldan. Če koga zanimajo detajli naj mi piše na email.

P.S.: Bistvo vsemu vsekakor daje kratica PR. Poleg Press Release, Public Renations, PageRank imamo sedaj torej še PersonalRank. Pa saj ne bo to povzročalo prevelike zmede, kajne?

Oznake: Facebooksocial mediazabava