X

Infografika: Spletni trendi 2012

Po tem, ko smo lani prvič pripravili infografiko spletnih sezonskih trendov, smo se tudi letos zakopali v podatke in iz njih izluščili tiste najpomembnejše, ključne za optimizacijo digitalnega nastopa.

Letos je analiza obsegala podatke z več kot 400 slovenskih spletnih strani in nam tako dala še globlji vpogled v dogajanje v slovenskem digitalnem okolju. V infografiki smo sezonske trende, aktivnosti uporabnikov na spletnih straneh in tržne deleže spletnih iskalnikov primerjali v sedmih panogah: poslovne storitve, spletne trgovine, finance, lepota in zdravje, informacijski portali, trgovina in turizem.

Odkrili smo, da slovenski spletni uporabniki mesečno pregledajo več spletnih strani kot leto poprej in da se je število virov, preko katerih uporabniki dostopajo do informacij, precej povečalo. Posledično se je povečala tudi konkurenca na področju informiranja, kar se lepo kaže v zmanjšanju časa, preživetega na posamezni spletni strani, in v številu ogledanih vsebin na spletni strani. Slovenski uporabniki smo tako v letu 2012 na spletnih straneh v povprečju preživeli 1 minuto in 49 sekund in si ogledali 2,92 podstrani.

Kot panoga, pričakovano, izstopajo spletne trgovine, ki dosegajo najboljše rezultate tako na področju ogledanih vsebin kot tudi na področju časa, preživetega na spletni strani. Presenetljivo slabo se je odrezala panoga turizma, ki se na obeh področjih nahaja pod povprečjem.

Analiza sezonskih trendov je pokazala manjša nihanja med sezonami kot v letu 2011, čeprav nihanja še vedno obstajajo. Splošni sezonski trend obiska spletnih strani med letom tako niha v razponu 10 odstotkov.

Zadnji del analize se nanaša na tržne deleže spletnih iskalnikov, kjer pričakovano, z 92-odstotnim deležem, prednjači Google. Spletnemu iskalniku Najdi.si je delež v enem letu padel za 1 %, kljub temu pa ohranja malenkost močnejšo pozicijo (8-odstotni delež) v kategoriji finance.

Na konec infografike smo, tako kot lansko leto, dodali skupno statistiko spletnih strani, ki smo jih v Red Orbitu optimizirali v letu 2012. Optimizacija je tako zaslužna za 19.534.974 obiskovalcev, ki so spletne strani obiskali preko 2.717.395 različnih ključnih besed, si na njih ogledali 189.618.566 podstrani in na njih preživeli 63.920.761 minut svojega časa.

Oznake: GoogleinfografikaNajdispletni nakupispletno oglaševanje