X

Infografika: Spletni sezonski trendi

Spletni iskalniki predstavljajo izredno pomemben vir obiskovalcev vsake spletne strani. Z dobro optimizacijo spletne strani si lahko zagotovimo dober obisk, kljub temu pa na obisk spletne stran pomembno vplivajo tudi sezonski trendi in panoga, v kateri se spletna stran nahaja.

V sklopu raziskav o vedenju spletnih potrošnikov smo analizirali spletne sezonske trende in aktivnosti slovenskih spletnih uporabnikov po posameznih panogah ter jih primerjali s splošnim sezonskim trendom v letu 2011.

Spodnja infografika prikazuje odvisnost sezonskih trendov, deležev spletnih iskalnikov in aktivnosti uporabnikov na spletnih straneh od panoge spletne strani. Študija je pokazala velike razlike med sezonskimi trendi različnih panog.

Pri analizi deležev spletnih iskalnikov večjih odstopanj med panogami ni. Po pričakovanjih prednjači Google, ki v povprečju dosega 92-odstotni delež. Do večjega odstopanja prihaja samo na področju financ, kjer Najdi.si dosega kar 13-odstotni delež (v primerjavi s povprečnim 6-odstotnim dosegom).

Zadnji del študije se navezuje na aktivnost uporabnikov na spletnih straneh. V letu 2011 so slovenski uporabniki na spletnih straneh v povprečju preživeli 2 minuti in 57 sekund ter si ogledali 3,09 podstrani. Najdlje se uporabniki zadržujejo na spletnih informacijskih portalih (24ur.com, siol.net, cosmopolitan.si ipd.), najmanj časa pa preživijo na spletnih straneh s področja financ, zdravja in lepote ter trgovine. Raziskava je pokazala tudi, da si uporabniki največ vsebin oz. podstrani ogledajo na spletnih straneh spletnih trgovin, najmanj pa na tistih s področja financ.

Za konec sledi še skupna statistika spletnih strani, ki smo jih v Red Orbitu optimizirali v lanskem letu. Optimizacija spletnih strani je našim naročnikom prinesla 10.534.412 obiskovalcev, ki so na spletne strani prišli prek 1.787.659 ključnih besed, se na njih zadržali 19.488.662 minut (oz. 37 let, 28 dni, 19 ur, 2 minuti in 12 sekund) ter si ogledali 130.244.083 podstrani.

Oznake: Googleiskalni marketingNajdioptimizacija spletnih stranitrendi