X

Google lansiral novo orodje za popoln izračun povračila na naložbo za vse digitalne kanale

Analiza povračila naložbe na vseh vaših digitalnih kanalih

Google Analytics je nepogrešljivo orodje za vse, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom, saj lahko z njegovo pomočjo analizirajo izvedbo in učinke vseh oglaševalskih kampanj na Googlu. Nekakšen »must have« v svetu digitala, do nedavnega še ni omogočal prikaz podatkov o stroškovni učinkovitosti preko vseh digitalnih kanalov.

Zdaj pa so na Googlu na trg lansirali novo orodje, s pomočjo katerega bodo lahko uporabniki Google Analyticsa odslej vnesli podatke o porabljenih sredstvih na različnih digitalnih kanalih − pri ponudnikih za prikazovanje plačljivih tekstovnih ali slikovnih oglasov, partnerskih mrežah, porabljena sredstva za oglaševanje z elektronsko pošto, socialna omrežja in celo stroške, ki izhajajo iz organskega obiska. Orodje je že na voljo v javni beta verziji, v Google Analytics pa ga boste našli pod zavihkom Viri prometa, pod kategorijo »Cost Analysis«, predviden slovenski prevod – Stroškovna analiza.

Podatke o stroškovni analizi bodo dostopni tudi preko novega poročila v zavihku Konverzije -> Večkanalni tokovi -> Orodje za modeliranje atributa. Vsi, ki še nimate tega zmogljivega orodja, lahko zanj zaprosite preko povezave: http://goo.gl/Upt2J. S pomočjo teh podatkov boste lahko na enostaven način primerjali delovanje vseh vaših digitalnih kanalov, kar vam bo v veliko pomoč pri načrtovanju marketinških kampanj in odločitvah o spremembah tekom trajanja le-teh.

Podatke lahko vključite v sistem na dva načina, in sicer preko samopostrežnega sistema API oz. z uporabo rešitev, ki jih ponujajo neodvisni ponudniki. Izbirate lahko med:

NEXT Analytics,

AutomateAnalytics.com GA Data Uploader,

ShufflePoint In2GA,

Analytics Canvas.

Na Googlu upajo, da bodo uporabniki z novim orodjem dobili jasnejši vpogled v delovanje in učinke njihovih digitalnih kanalov ter tako znali bolje razporediti tudi sredstva, namenjena digitalnemu marketingu.

Oznake: Google Analyticsmarketingmetrikaspletno oglaševanje