Google Analytics
Google analitika je eno najpomembnejših analitičnih orodij, ne glede na to, ali se ukvarjate z B2B ali B2C prodajo, ali imate lastno blagovno znamko, osebni blog, … Ne glede na to, kaj počnete, če imate spletno stran, potrebujete analitiko.
Preden začnete s kakršno koli promocijo ali oglaševalskimi aktivnostmi, se prepričajte, da vaša Google analitika brezhibno deluje. S pravilnim označevanjem svojih digitalnih kampanj boste zlahka ocenili, kateri kanali vam prinašajo največ prometa na stran, katere kampanje so uspešne, in katere so zgolj potrata denarja. S sledenjem aktivnosti vaših uporabnikov v orodju Google Anayltics pa lahko začenjate razumevati tudi njihovo uporabniško izkušnjo, vedenje na spletni strani in nakupni proces. Šele z razumevanjem podatkov pa lahko začnete tudi z optimizacijo svoje spletne strani, testiranjem različnih kreativ in eksperimentiranjem, ki lahko bistveno vplivajo na boljšo uporabniško izkušnjo in višjo stopnjo konverzij.
Podatki iz Google analitike naj bodo osnova za vse vaše poslovne odločitve. A prepričajte se, da so podatki, ki jih merite točni in relevantni. Napačni podatki ali slabo razumevanje le-teh vas lahko vodi v napačne poslovne odločitve. Zato spremljajte naše ugotovitve, priporočila in napotke s področja Google analitike in začnite analizirati prave podatke še danes!