Google analitika je eno najpomembnejših analitičnih orodij, ne glede na to, ali se ukvarjate z B2B ali B2C prodajo, ali imate lastno blagovno znamko, osebni blog, … Ne glede na to, kaj počnete, če imate spletno stran, potrebujete analitiko.
Preden začnete s kakršno koli promocijo ali oglaševalskimi aktivnostmi, se prepričajte, da vaša Google analitika brezhibno deluje. S pravilnim označevanjem svojih digitalnih kampanj boste zlahka ocenili, kateri kanali vam prinašajo največ prometa na stran, katere kampanje so uspešne, in katere so zgolj potrata denarja. S sledenjem aktivnosti vaših uporabnikov v orodju Google Anayltics pa lahko začenjate razumevati tudi njihovo uporabniško izkušnjo, vedenje na spletni strani in nakupni proces. Šele z razumevanjem podatkov pa lahko začnete tudi z optimizacijo svoje spletne strani, testiranjem različnih kreativ in eksperimentiranjem, ki lahko bistveno vplivajo na boljšo uporabniško izkušnjo in višjo stopnjo konverzij.
Podatki iz Google analitike naj bodo osnova za vse vaše poslovne odločitve. A prepričajte se, da so podatki, ki jih merite točni in relevantni. Napačni podatki ali slabo razumevanje le-teh vas lahko vodi v napačne poslovne odločitve. Zato spremljajte naše ugotovitve, priporočila in napotke s področja Google analitike in začnite analizirati prave podatke še danes!
V tem blogu si bomo ogledali, zakaj morate redno meriti prepoznavnost svoje blagovne znamke, in…
Vsi, ki se ukvarjate z digitalnim marketingom ali ponujate svoje storitve na spletu, ste najbrž…
Poznate dobrega marketingaša, ki ne spremlja nobene analitike? Če je odgovor “da”, si želim to…
Ob prvem srečanju z Google Analytics 4.0 (GA4) namreč ugotoviš, da potrebuješ pomoč. Enako kot…
Google je oktobra 2020 napovedal najpomembnejšo spremembo Google Analytics doslej: Google Analytics 4 (GA4). Nova…
Naj vam zaupam majhno skrivnost. Naš Boštjan vedno pravi: »Kadar imamo aktivnosti, ki imajo visok…
Pomembnost spletne analitike je na konferenci inOrbit 2017 izpostavljal Caleb Whitmore, direktor ene najbolj znanih…
Yehoshua Coren, ustanovitelj podjetja Analytics Ninja, je razkril, kako lahko orodje Google Analytics uporabimo za…
V prejšnjem prispevku smo govorili o tem, kaj so v Google Analyticsu osnovne dimenzije in…
Sestavljene metrike v Google Analyticsu so metrike, izračunane iz obstoječih metrik. Z njimi lahko pridemo…