Pretekli teden je v Dublinu na Irskem potekal dogodek, ki je pod svojo streho združil pomembnejše digitalne agencije iz 7 držav (Slovenija, Hrvaška, Srbija, Bolgarija, Litva, Latvija, Estonija ). Te države oz. trge smatra Google kot hitro rastoče na področju Google AdWords in Google Analytics. Z ekipo Red Orbit smo se z veseljem odzvali povabilu s strani Googla in izkoristili priložnost za spoznavanje najnovejših trendov na teh področjih.
Vse skupaj se je dogajalo pod Googlovo streho, kjer smo v sproščenem okolju poslušali in sodelovali v pogovorih z različnimi strokovnjaki. Dotaknili smo se letošnjih novosti, malo pa smo pokukali tudi v prihodnost. Seveda ni manjkalo priložnosti za individualne pogovore, bodisi z drugimi agencijami bodisi z Googlovimi strokovnjaki.
Odmore smo si krajšali na različne načine, izstopa pa seveda zmaga Red Orbita proti Googlu v namiznem nogometu.
S pomočjo vodenega ogleda po Googlovih stavbah smo dobili še boljši vpogled v način dela in identiteto Googla kot podjetja. Rečem lahko, da je vzdušje povsod sproščeno, za zaposlene pa je poskrbljeno na vseh ravneh – od različne strojne opreme, prigrizkov, pijače do različnih »igral« za odrasle (namizni nogomet, biljard) – in to tako rekoč v vsakem nadstropju posebej.
Google je poskrbel za dva bolj sproščena večera, ki sta bila namenjena dodatnemu spoznavanju in druženju, občutili pa smo tudi navijaško mrzlico, saj se je v petek odvila kvalifikacijska tekma za SP v nogometu med Irsko in Nemčijo.
Vikend smo izkoristili za izlet v ribiško vasico Howth, kjer smo se sprehodili po klifih in si privoščili morske tapase, zvečer pa okušali različne vrste koktajlov v klubu, ki je ves v stilu dvajsetih let prejšnjega stoletja. V nedeljo smo obiskali Guinness Storehouse in uživali v razgledu na Dublin.
Domov smo odšli bogatejši za precej spoznanj s področja Google AdWordsa in Google Analyticsa. Dobili smo občutek, kaj pomeni biti del Googla. Na tem mestu bi se rad še enkrat zahvalil slovenski ekipi Google, ki nam je omogočila prijetno druženje.