Facebook je pred kratkim lansiral novo funkcijo »Facebook Offers« oz. po naše Facebook ponudbe. Kot že beseda pove, gre za ponudbe, ki jih lahko ustvarimo na Facebook strani, če imamo več kot 400 oboževalcev. Namen tega je, da oboževalce seznanimo s posebno storitvijo ali produktom, ki je v akciji v omejenem številu. To se seveda prikaže med novicami (news feed) na Facebooku, kadar dovolj uporabnikov klikne na povezavo get offer.
Prav tukaj se skriva viralni element funkcije; imamo atraktivno ponudbo in uporabnike Facebooka, ki nanjo kliknejo ter jo tako širijo po medmrežju prijateljev (zavedati se moramo, da imajo informacije prijateljev za posameznika veliko večjo težo pri odločitvi za nakup). Funkcijo lahko primerjamo s konceptom skupinskih nakupov (group buy, grupon, kuponko ipd.), s to razliko, da se vse odvija v novičkah na Facebooku in nam za to ni treba spremljati posebne strani.
Ponudbo naredimo enostavno − kot bi naredili novo objavo; po želji jo količinsko omejimo, dodamo črtno kodo, pravila in pogoje uporabe ter datum veljavnosti. Ponudbo lahko naredimo online (sproži se elektronsko sporočilo s poizvedbo) ali offline (ponudbo natisnemo ali jo pokažemo na pametnem telefonu, ko osebno kupujemo/prevzemamo blago), pri čemer s slednjim uporabnike privabimo direktno v trgovino.
Storitev je pri manjših Facebook straneh trenutno zastonj, lahko pa poljubno povečujemo vložek, s čimer se veča tudi doseg naše ponudbe. Dobro izpeljana ponudba se lahko v lepi meri obrestuje, hkrati pa predstavlja nov in dodaten način, kako se povezati z uporabniki in oboževalci. Čeprav so se v Sloveniji primeri uporabe Facebook Offers že pojavili, pa dobimo kljub temu občutek, da je storitev premalo izkoriščena. Morda temu botruje nepoznavanje storitve s strani lastnikov Facebook strani ali pa le-ti ne vidijo njene uporabne vrednosti.
Da si boste delovanje nove storitve lažje predstavljali, pa poglejte še tale video: