X

Engagement marketing

Psihologija videa ali zakaj morate video vključiti v svoj marketinški miks

Kdaj ste se ob ogledu filma nazadnje nasmejali do solz ali pa zaradi ganljivega prizora…

9. 9. 2019

Ciljajte s Facebookom

Časi, ko so oglaševalci pri oblikovanju digitalne kampanje targetirali samo eno obširno ciljno skupino (npr.…

8. 1. 2015

Kako spodbuditi ljudi k nakupu? Spravite jih v jok.

Se vam je ob ogledu oglasa John Lewis orosilo oko? Niste edini. Britanska veriga veleblagovnic…

5. 12. 2014

Moč potrošnikov v digitalni dobi

Ko je pred leti Algida (del skupine Unilever) sprejela odločitev o ukinitvi prodaje priljubljenega sladoleda…

5. 11. 2014

Družabna stran družabnih medijev: Ljubezenska zgodba

Družabna omrežja so nekoč obljubljala dvosmerno komunikacijo in grajenje odnosa med uporabniki in blagovno znamko,…

26. 5. 2013

Facebook predstavil nov dizajn »News Feed-a«

Facebook je včeraj predstavil osvežujočo podobo novega »News Feeda« oz. novičarskega toka, ki bo po…

8. 3. 2013

Negativni komentarji ali kako lahko nergači postanejo zvesti uporabniki

Že nekaj časa velja prepričanje, da je v spletni nastop pametno vključiti pozitivna mnenja uporabnikov.…

21. 2. 2013

Preverite temelje vaše Facebook strani!

Facebook je v slovenskem prostoru prisoten že kar nekaj časa in ga danes uporablja že…

14. 2. 2013

Čas je za novo časovnico!

Pri Facebooku so se odločili, da je z vstopom v novo leto napočil čas za…

15. 1. 2013

Zvesti uporabniki ali le lovilci nagrad

Ali res večina interakcij uporabnikov z blagovnimi znamkami na socialnih omrežjih vodi le v pridobivanje…

3. 12. 2012