Email marketing

Email marketing je eden izmed najcenejših načinov naslavljanja vašega ciljnega občinstva, obenem pa običajno cilja najbolj relevantne potencialne kupce – bodisi ljudi, ki so že nekaj kupili pri vas, ali pa so izrazili konkreten interes za vaše storitve ali izdelke. Če imate bazo kontaktov, pridobljenih skladno z uredbo GDPR, potem bi se morali lotiti email marketinga!

Vendar pa to kako naslavljate svoje naročnike, kako pogosto pošiljate marketinška sporočila in kakšno vsebino ponudite v njih, igra odločilno vlogo pri uspešnosti vaših email marketing kampanj. Če boste svoje ciljno občinstvo naslovili le takrat, ko jim boste želeli nekaj prodati, če jih boste s sporočili zasipali prepogosto ali pa če vaša vsebina ne bo relevantna zanje, bodo najverjetneje hitro prenehali odpirati vaša sporočila ali se odjavili s seznama prejemnikov. Če pa jim ponudite relevantno in uporabno vsebino in jih naslovite na način, ki jim daje občutek, da so za vas pomembni, bodo radi odpirali in prebirali vaša sporočila ter prej ali slej tudi kupili to, kar prodajate.

Pri email marketingu je ustvarjanje vezi z vašimi kupci vsaj toliko pomembno kot prodaja. Če znate najti pravo ravnovesje med obema, boste odkrili skrivnost do zadovoljnih in vračajočih se kupcev. Prebirajte naš blog in odkrijte namige, ki bodo vaš email marketing popeljali na višjo raven!

5 zapovedi za učinkovito Black Friday e-mail marketing kampanjo
Email marketing
5 zapovedi za učinkovito Black Friday e-mail marketing kampanjo
2. 11. 2023 • Andreja Fegeš
Email marketing
Preproste e-mail kampanje, brez katerih ne sme biti nobeno podjetje
26. 6. 2023 • Andreja Fegeš
Digitalni marketing, Email marketing, Marketing automation
Zakaj danes ne morete več brez e-mail avtomatizacije?
9. 1. 2023 • Andreja Fegeš
Email marketing
Email drip kampanja dosegla do 61,9 % open rate in 28,3 % CTR (študija primera)
17. 10. 2022 • Darja Primožič
Email marketing
Celovit vodič za načrtovanje in izvedbo ecommerce email marketinga
20. 12. 2021 • Klemen Krulec
Email marketing
Spremljajte učinkovitost svojih e-mail kampanj ali pa jih nehajte pošiljati
4. 12. 2017 • Urša Perko
Email marketing
Imate ogromno kontaktov, kaj pa sedaj?
11. 1. 2017 • Črt Podlogar
Email marketing
Ali res razumete, zakaj vaš e-mail marketing potrebuje vsebino?
5. 12. 2016 • Črt Podlogar
Email marketing
30 nasvetov: e-novice, ki jih uporabniki z veseljem odpirajo
21. 6. 2016 • Urša Perko
10 odličnih primerov e-mail remarketinga
Email marketing
10 odličnih primerov e-mail remarketinga
19. 3. 2015 • Urša Perko
Ne zamudite naslednje objave.
Prijavite se na Red Orbit newsletter in bodite obveščeni o novem blog zapisu.