Email marketing
Email marketing je eden izmed najcenejših načinov naslavljanja vašega ciljnega občinstva, obenem pa običajno cilja najbolj relevantne potencialne kupce – bodisi ljudi, ki so že nekaj kupili pri vas, ali pa so izrazili konkreten interes za vaše storitve ali izdelke. Če imate bazo kontaktov, pridobljenih skladno z uredbo GDPR, potem bi se morali lotiti email marketinga!
Vendar pa to kako naslavljate svoje naročnike, kako pogosto pošiljate marketinška sporočila in kakšno vsebino ponudite v njih, igra odločilno vlogo pri uspešnosti vaših email marketing kampanj. Če boste svoje ciljno občinstvo naslovili le takrat, ko jim boste želeli nekaj prodati, če jih boste s sporočili zasipali prepogosto ali pa če vaša vsebina ne bo relevantna zanje, bodo najverjetneje hitro prenehali odpirati vaša sporočila ali se odjavili s seznama prejemnikov. Če pa jim ponudite relevantno in uporabno vsebino in jih naslovite na način, ki jim daje občutek, da so za vas pomembni, bodo radi odpirali in prebirali vaša sporočila ter prej ali slej tudi kupili to, kar prodajate.
Pri email marketingu je ustvarjanje vezi z vašimi kupci vsaj toliko pomembno kot prodaja. Če znate najti pravo ravnovesje med obema, boste odkrili skrivnost do zadovoljnih in vračajočih se kupcev. Prebirajte naš blog in odkrijte namige, ki bodo vaš email marketing popeljali na višjo raven!