X

Email marketing

Email marketing je eden izmed najcenejših načinov naslavljanja vašega ciljnega občinstva, obenem pa običajno cilja najbolj relevantne potencialne kupce – bodisi ljudi, ki so že nekaj kupili pri vas, ali pa so izrazili konkreten interes za vaše storitve ali izdelke. Če imate bazo kontaktov, pridobljenih skladno z uredbo GDPR, potem bi se morali lotiti email marketinga!

Vendar pa to kako naslavljate svoje naročnike, kako pogosto pošiljate marketinška sporočila in kakšno vsebino ponudite v njih, igra odločilno vlogo pri uspešnosti vaših email marketing kampanj. Če boste svoje ciljno občinstvo naslovili le takrat, ko jim boste želeli nekaj prodati, če jih boste s sporočili zasipali prepogosto ali pa če vaša vsebina ne bo relevantna zanje, bodo najverjetneje hitro prenehali odpirati vaša sporočila ali se odjavili s seznama prejemnikov. Če pa jim ponudite relevantno in uporabno vsebino in jih naslovite na način, ki jim daje občutek, da so za vas pomembni, bodo radi odpirali in prebirali vaša sporočila ter prej ali slej tudi kupili to, kar prodajate.

Pri email marketingu je ustvarjanje vezi z vašimi kupci vsaj toliko pomembno kot prodaja. Če znate najti pravo ravnovesje med obema, boste odkrili skrivnost do zadovoljnih in vračajočih se kupcev. Prebirajte naš blog in odkrijte namige, ki bodo vaš email marketing popeljali na višjo raven!

5 zapovedi za učinkovito Black Friday e-mail marketing kampanjo

Preberite 5 uporabnih nasvetov, kako se pripraviti za učinkovito e-mail marketing kampanjo za Black Friday…

2. 11. 2023

Preproste e-mail kampanje, brez katerih ne sme biti nobeno podjetje

Kljub uspešnosti kompleksnih drip kampanj, ki ciljajo predvsem na segmentacijo strank, pa za uspešen e-mail…

26. 6. 2023

Zakaj danes ne morete več brez e-mail avtomatizacije?

E-mail marketing je izjemno uspešen kanal digitalnega marketinga, ki z avtomatizacijo še pridobi na učinkovitosti.…

9. 1. 2023

Email drip kampanja dosegla do 61,9 % open rate in 28,3 % CTR (študija primera)

2 leti po izbruhu covida se tudi turizem počasi postavlja na noge in s tem…

17. 10. 2022

Celovit vodič za načrtovanje in izvedbo ecommerce email marketinga

Email marketing je danes nepogrešljiv del vsake marketinške strategije. Le redko spletno mesto je še…

20. 12. 2021

Spremljajte učinkovitost svojih e-mail kampanj ali pa jih nehajte pošiljati

Če se vaša analiza po poslani e-mail kampanji zaključi pri metrikah »do klika«, mečete stran…

4. 12. 2017

Imate ogromno kontaktov, kaj pa sedaj?

E-poštni naslovi so največja dobrina, ki si jo lahko lasti digitalni oglaševalec. Žal so hkrati…

11. 1. 2017

Ali res razumete, zakaj vaš e-mail marketing potrebuje vsebino?

Včasih si je težko predstavljati, kaj se zgodi z našimi emaili, potem ko zapustijo naše…

5. 12. 2016

30 nasvetov: e-novice, ki jih uporabniki z veseljem odpirajo

Naj kar takoj priznam, da je to en nesramno zavajajoč naslov. Osebno ne poznam nikogar,…

21. 6. 2016

10 odličnih primerov e-mail remarketinga

Nočna mora spletnih trgovcev Zapuščene nakupovalne košarice so nočna mora spletnih trgovcev. Več kot 67…

19. 3. 2015