X

Email drip kampanja dosegla do 61,9 % open rate in 28,3 % CTR (študija primera)

2 leti po izbruhu covida se tudi turizem počasi postavlja na noge in s tem tudi turistične agencije. Kljub razmeroma stabilnim razmeram ljudje še vedno rabijo nekoliko spodbude za potovanja v oddaljene destinacije. Za turistično agencijo Oskar smo tako v maju pripravili email drip kampanjo za poletna potovanja.

Prejemnikom mailinga smo želeli vzbuditi željo po potovanjih in ugotoviti, katere destinacije si želijo, ter jim dati čim več informacij. Hkrati smo z drip kampanjo zasledovali cilj, da povečamo open in click through rate. V nadaljevanju vam predstavljamo kako smo s kratko drip kampanjo dosegli cilje. Najvišji open rate je bil kar 61,9 %, najvišji CTR pa 28,3 %.

Kaj je email drip kampanja?

Naj najprej na kratko povzamemo kaj sploh je email drip kampanja. Večina podjetji še vedno pošilja enake maile vsem uporabnikom in jih ne segmentirajo glede na to, ali je nekdo odprl mail in nanj tudi kliknil, ali pa jih mogoče že naslov ni prepričal in le-tega niso niti odprli.

Kaj pa če vam povemo, da drip kampanja omogoča, da prilagodite in pošljete uporabnikom tisto, kar bi jih najbolj zanimalo v danem trenutku.

Drip kampanja je avtomatizirana oblika e-mail marketinga, ki je sestavljena iz niza e-poštnih sporočil, ki se samodejno pošljejo določeni publiki, potem ko ta izvede določeno dejanje (odpre email ali pa klikne na določen link v mailu).

Več o sami drip kampanji in e-mail marketingu pa preberite v Celovitem vodiču za načrtovanje in izvedbo email marketinga.

Kako pripraviti e-mail drip kampanjo? (študija primera Agencije Oskar)

V primeru turistične agencije smo najprej določili, katere destinacije so pomembne, da jih izpostavimo v mailingu. Ta email kampanja je bila izvedena v drugi polovici maja, zato smo izbrali 6 destinacij za poletna potovanja.

Da si boste lažje predstavljali interpretirane rezultate najprej prilagamo tabelo, iz katere je razvidno kakšno je svetovno povprečje odprtja mailov in klikov v email marketingu.

Industrija

Povprečen Open-rate

Povprečen CTR

Turizem

20,44 %

2,25 %

Vse industrije

21,33 %

2,62 %

Vir: Mailchimp, 2022: https://mailchimp.com/resources/email-marketing-benchmarks/

 

V prvi fazi smo poslali mail, kjer so bile predstavljene prve 3 države  in vsaka država je imela svoj »call to action«. Kot vidite na spodnjem grafu je osnovi mail (EMAIL 1.1.1.) odprlo 26,6 % prejemnikov, click through rate pa je bil 4,5 %. Že s prvim poslanim mailom smo presegli povprečje.

Potem pa sledi prava eksplozija. 💥

Po prvem mailu so prejemniki dobili drugi mail, kjer so bile že upoštevane njihove želje. Se sprašujete kako? Enostavno. Glede na to, kateri »call-to-action« oz. državo so kliknili v prvem mailu, so po 2 dneh dobili mail z informacijami točno o tisti državi, ki so jo kliknili.

Torej na kratko: po 2 dneh so dobili še več informacij o destinaciji, ki jih več kot očitno zanima. In rezultat je viden. Izjemno nadpovprečen open in click through rate!

Po 7 dneh so dobili še bolj podrobne informacije o različnih potovanjih na izbrano destinacijo. In ponovno je bil open rate ter CTR odličen.

Tu pa se naša email kampanja še ni zaključila. Po 14 dneh smo poslali nov mail z novimi 3 državami, ki pa smo jo še nekoliko nadgradili.

Kot je razvidno iz slike so rezultati prve faze e-mail drip kampanje ostali podobni. Še vedno izjemno visok open rate in CTR. V drugem delu pa smo dodali še en mail, ki je bil poslan vsem tistim, ki EMAIL 1.2.1. niso odprli. Tokrat smo spremenili samo naslov v zadevi in tako dobili še dodatnih 12,8 % ljudi, ki so odprli mail in dodatnih 2,5 % klikov.

Glavne ugotovitve e-mail drip kampanje

V zgornjem primeru nam je partner pustil proste roke in nam zaupal, da smo šli ven izven okvirjev njihovih običajnih mailingov. Bistvo je bilo, da smo cilje dosegli – nadpovprečno zvišali open rate in CTR.

To pa so naše glavne ugotovitve:

 

 

NAMIG: Uporaba naslovov in preview tekstov kot so ‘Top 3 destinacije…’, ‘Na voljo še zadnja mesta…’ kar kličejo po kliku na mail. Uporaba emojiev pa vpliva tudi na čustva.

 

NAMIG: Mail bo z dodajanjem pošiljatelja in prejemnika bolj relevanten, saj ne daje občutka da je to samo še en avtomatsko generiran mail.

 

NAMIG: Mail, ki ima samo 1 jasen cilj in 1 jasen landing page, naj ima tudi 1 zelo jasen CTA.

 

NAMIG: Osnovni drip mailingi in pomembni maili morajo imeti manjše število povezav. 

 

NAMIG: Pazite le na konsistentnost implementacije UTM povezav, da bodo rezultati reprezentativni.

 

Drip kampanja je zelo učinkovita e-mail strategija, ne samo za turistične agencije, ampak tudi za druge panoge in spletne trgovine. Če ne veste kako točno bi se je lotili ali pa na kakšen način bi s pomočjo email drip kampanje segmentirali vaše uporabnike, vam z veseljem svetujemo ter pomagamo pri vzpostavitvi takšne e-mail marketinške strategije. Mi se že veselimo vašega maila – smo le en klik stran!

Oznake: agencija oskardrip kampanjaemail marketingpersonalizacijaštudija primera