X

Družabna stran družabnih medijev: Ljubezenska zgodba

Družabna omrežja so nekoč obljubljala dvosmerno komunikacijo in grajenje odnosa med uporabniki in blagovno znamko, a sčasoma se je to nekako preobrazilo v eksplozivna sporočila, namenjena čim širšemu krogu uporabnikov, v upanju, da bodo pač nekoga pritegnila …

A t. i. »spray and pray« pristop žal ne deluje ne v offline, kaj šele v online svetu. So potemtakem tisti pravi social media odnosi z uporabniki sploh še mogoči? Odgovor se glasi DA! …

Pri tem pa se je potrebno zavedati (in se tudi držati) starega reka Brez muje se še čevlja ne obuje

Ko se tweet uresniči aka. najboljša zgodba o uporabniški izkušnji

Ste že slišali za primer Morton’s? Čeprav se je vse skupaj zgodilo že par let nazaj, le-ta še vedno ostaja eden izmed najboljših primerov, kako stopiti še korak dlje in resnično razviti pristen odnos z uporabniki.

Kaj se je pravzaprav zgodilo:Peter Shankman (ustanovitelj Help a reporter Out, tržnik preko družabnih omrežij in ljubitelj zrezkov) je imel naporen dan. Se je zbudil ob 3:30, odletel v Miami na poslovno kosilo in moral že ob 17:00 ujeti svoj let nazaj. Medtem vkrcanjem na letalo na poti nazaj je začel Peter hrpeneti po hrani iz ene od njegovih najljubših restavracij, zato je v šali tweetnil:

Ko je Peter končno priletel nazaj domov, je na poti proti avtu ves presenečen naletel na moškega v smokingu, zaposlenega pri Morton’s Steakhouse, ki je Petru prinesel tako želen zrezek in vse, kar sodi zraven.

Petru je nepričakovan dogodek tako rekoč spodnesel tla pod nogami, zato se je ves vzhičen znova oglasil na Twitterju ter svoje navdušenje delil še z ostalimi:

Nauk zgodbe je …

Naredite vse in še več za svoje stranke oz. uporabnike! Čeprav je bil Peter že zvesta stranka restavracije Morton’s, je le-ta naredila še korak dlje, da bi »pocrkljala« svojega uporabnika in še dodatno okrepila odnose – in vse to na podlagi enega tweeta. Zato predstavlja ta primer odličen vzgled, kako lahko preko uporabe družabnih medijev še dodatno navdušite že tako zvestega uporabnika in iz njega dejansko naredite svojega “glasnika”. Saj se najbrž vsi še predobro zavedamo, kako pomembna so priporočila ljudi, ki jih poznamo in spoštujemo njihovo mnenje.

S pravo strategijo in orodij lahko vaše podjetje z uporabo družabnih omrežij ustvarja pristne odnose med blagovno znamko in njenimi uporabniki skozi celoten nakupni lijak. Primer Morton’s predstavlja le delček tistega, kar lahko dosežete …

Infografika, ki sledi, je prikaz tega, kako se lahko medsebojni odnosi na družabnih omrežjih razvijajo kot prava pravcata razmerja, in s tem koristijo vašemu celotnemu poslu.

(Povzeto po http://goo.gl/sSzbG)

The Social Part of Social Media: A Love Story

From: HubSpot Marketing Software

Oznake: Facebooksocial mediaTwitter