X

Doba nativnega oglaševanja in zakaj potrebujete Zemanto

Verjamem, da je vaša digitalna strategija dodobra premišljena, pa vendar morda Facebook in Google oglaševanje ne zadostujeta za doseg zastavljenih ciljev, saj se digitalni svet spreminja z neverjetno hitrostjo. Ste že slišali za Zemanto? Da ali ne, zagotovo se sprašujete, kaj je in zakaj jo potrebujete, če sploh.

Odgovore boste našli v naslednjih vrsticah, da pa bi jih razumeli, moramo najprej razrešiti kakšne spremembe se dogajajo v oglaševanju, kako se z njimi soočiti in zakaj je Zemanta eno najboljših orodij, ki ga je vredno vključiti v svojo oglaševalsko strategijo.

Velike spremembe v spletnem oglaševanju

V svetu oglaševanja se dogajajo velike spremembe in pri ustvarjanju digitalne strategije moramo razmišljati izven okvirjev. Vaše ciljno občinstvo se je naveličalo klasičnega digitalnega oglaševanja in ne tolerira več nenehne navzočnosti vsiljivih pasic, ki sledijo vsakemu koraku, opravljenem na spletu. “Ad blockerji” so v porastu in prikazno oglaševanje počasi izgublja svojo moč. V začetku leta 2017 je PageFair objavil poročilo, v katerem so ugotovili, da je na svetu več kot 600 milijonov naprav opremljenih s programsko opremo za blokiranje oglasov – 380 milijonov pametnih telefonov ali tabličnih računalnikov in 236 milijonov namiznih naprav. Seveda je to število iz leta v leto večje. Komuniciranje sporočila vašemu ciljnemu občinstvu je zato postalo precej omejeno in mogoče je čas, da začnete spreminjati svojo spletno prisotnost.

Začela sem precej negativno, vendar obstaja nekaj rešitev, ki lahko izboljšajo vaš nastop na spletu. Razložim v naslednjih korakih. 🙂

Na pomoč prihaja nativno oglaševanje

Za začetek je pomembno, da razumemo razliko med vsebinskim marketingom in nativnim oglaševanjem, ker se ta dva izraza pogosto enačita. Vsebinski marketing je stalen proces, ki se integrira v celotno marketinško kampanjo in je osredotočen predvsem na vzdrževanje odnosa z uporabnikom kot del dolgoročnega procesa, s končnim rezultatom konverzije. Vključuje vsebino v obliki »whitepaperjev«, videoposnetkov, blogov, e-novic in »how-to« vodičev. Več o tem lahko preberete tukaj.

Nativno oglaševanje pa je vrsta vsebine, ki je oblikovana tako, da se neopazno prilega v ostalo vsebino, ki jo obkroža. Vsebina je ustvarjena na način, da jo bralec zazna kot zanj relevantno, torej vsebuje koristne in pomembne informacije in je objavljena na drugi domeni, ne na spletni strani podjetja – dejansko gre za plačan oglas. Nativno oglaševanje se ne zazna kot oglas in obstaja večja možnost, da bodo imeli uporabniki z vsebino več interakcij, še posebej, ker jim boste lahko ponudili rešitev ali nasvete in jih nato subtilno preusmerili na vaše spletno mesto. Ampak previdno: res si vzemite čas za ustvarjanje kakovostne vsebine, to je pravilo številka ena nativnega oglaševanja! Samo tako boste lahko dosegli klike ciljne skupine in rezultate, ki jih želite.

Poglejmo nekaj primerov, ki so vam lahko v navdih:

Druga možnost nativnega oglaševanja je programatično oglaševanje, kar pomeni avtomatiziran zakup prostora v medijih, ki vam omogoča učinkovito ciljanje in vpogled v ciljno skupino za nadaljnjo optimizacijo. Če poenostavim: gre za vključitev vaših sporočil v vir medija glede na vedenje in interese uporabnika. Personalizirani oglasi so veliko bolj učinkovit način pošiljanja sporočil želeni ciljni publiki. Skozi te oglase torej oglašujete vsebino, ki je objavljena na vaši spletni strani.

Po zadnjih statističnih podatkih je »Ad Fatigue« oziroma naveličanost ponavljajočih se oglasov manjša pri uporabi nativnih oglasov, saj se prikažejo kot del vsebine, ki bralca pritegne. V 53% primerov so uporabniki bolj naklonjeni nativnim oglasom kot prikaznemu oglaševanju in (najboljše sem prihranila za konec) nativni oglasi vplivajo na porast nakupne namere za kar 18%!

Prav tako ne smemo pozabiti, da mora »mobile-first« postati naš primarni način razmišljanja pri oblikovanju uporabniške izkušnje in nativno oglaševanje je velik del tega. BI Intelligence je ocenil, da bodo nativni oglasi do leta 2020 predstavljali kar 63% oglasnih prihodkov za mobilne naprave, v primerjavi s 53% v letu 2016.

Sem vas že prepričala? Naj vam predstavim še orodje, ki vam lahko pomaga začeti z nativnim vsebinskim oglaševanjem.

Kaj je Zemanta in zakaj jo potrebujete

Zemanta je del Outbraina, vodilne svetovne platforme za priporočanje kvalitetnih vsebin. Je večkanalna programatična platforma za medijske agencije, ki avtomatizira oglaševanje plačane vsebine v več kot 25+ programskih omrežjih. Prednost Zemante je, da algoritem predvidi aktivno udeležbo uporabnika v zakupljenem prostoru. Če povem enostavneje: je uporabniku bolj prijazen in manj agresiven način oglaševanja, saj se ti oglasi prikazujejo medtem, ko uporabnik bere in se popolnoma prilegajo vsebini spletnega mesta, ter tako ne motijo bralne izkušnje (oglasi se ne pojavijo v obliki pojavnih oken ali video oglasov), kar se pogosto zgodi pri klasičnem digitalnem oglaševanju.

Tule si lahko pogledate primer Zemantine zgodbe o uspehu, rezultat sodelovanja z mednarodnim proizvajalcem pijače. Zemanta je indeksirala in razporedila oglase na več kot 600 člankov na desktopu, tablicah in mobilnih napravah ter konkretno znižala ceno na klik in zapustno stopnjo.

Popoln čas za sodelovanje z Zemanto je v sredini prodajnega lijaka, ko uporabniki že poznajo vaše podjetje in izdelke, ampak vas morajo še prepoznati kot najboljšo izbiro zase. Predvsem priporočam, da uporabite nativno vsebinsko oglaševanje, če prodajate izdelke, ki imajo običajno daljši nakupni proces. In ne pozabite, oglašujete svojo vsebino in ne izdelke neposredno, zato poskrbite, da vaša ciljna stran vsebuje zelo kakovostno, zanimivo in informativno vsebino.

Upam, da so vam nekateri od teh vpogledov dali motivacijo, da začnete drugače razmišljati o svojem spletnem nastopu in ​​vam bodo pomagali doseči svoje cilje.

Ste že preizkusili Zemanto? Rada bi slišala vaše mnenje!

Oznake: nativno oglaševanjevsebinski marketing