X

Do 400.000 Facebook uporabnikov v mesecu dni

Butični odnos do strank in vsebina, ki je vsakemu posameznemu popotniku pisana na kožo, sta dve izmed mnogih odlik Agencije Oskar – potovalne agencije z vsebino, kot lahko preberete na njihovi spletni strani. In ravno to njihovo vodilo so želeli vključiti tudi v social media kampanjo »Občuti svet«. 

Agencija Oskar je namenjena predvsem tistim, ki iščejo eksotične aranžmaje in je posledično specializirana za eksotična potovanja srednjega in višjega cenovnega razreda, zaradi česar je bila pred začetkom kampanje znana le ožjemu krogu navdušenih popotnikov. 

S kampanjo so tako želeli predvsem ustvariti bazo podatkov potencialnih potrošnikov, povečati prepoznavnost in ustvariti pozitivno asociacijo blagovne znamke, prav tako pa je bila njihova želja tudi razširiti število oboževalcev njihove Facebook strani in le-te spodbuditi k interakciji z njihovo spletno stranjo.

Kampanja je temeljila na nagradni igri Občuti svet, s katero smo v dobrem mesecu dosegli kar 400.000 Facebook uporabnikov. 77 % uporabnikov aplikacije je dovolilo avtomatično objavo novosti in obvestil na njihovem Facebooku zidu/wall, število novih oboževalcev pa je v času kampanje naraslo na 5.000.

Več podrobnosti o kampanji najdete med študijami primerov na naši spletni strani.

Oznake: Facebookkampanjered orbitSMMsocial media