Če smo do sedaj lahko z oglasi ponovno nagovarjali obiskovalce, ki so na naši spletni strani izrazili določen interes, jih sedaj lahko nagovarjamo še bolj relevantno in učinkovito. Dinamični remarketing namreč omogoča prikazovanje oglasov, ki svojo vsebino avtomatsko prilagajajo uporabnikovemu predhodno izraženemu interesu.
Zagotovo se vam je že zgodilo, da ste si v kakšni spletni trgovini ogledali izdelek in čez čas ugotovili, da vas ta izdelek z dodatno ugodno ponudbo spremlja po drugih spletnih straneh v oglasih? Ali pa ste po opravljenem nakupu opazili, da vas oglasi nagovarjajo z izdelki ali storitvami, ki so povezani z vašim nakupom? Z Googlovim dinamičnim remarketingom lahko sedaj tudi vi svojemu kupcu ponudite zanj relevantno ponudbo in ga spomnite na njegove nedokončane nakupe.
Tak način oglaševanja je sicer Google že omogočal na večjih trgih, kjer so oglaševalci lahko s pomočjo Merchant Centra izvajali remarketing, vendar gre pri dinamičnem remarketingu za izjemno poenostavitev vzpostavitve in vodenja kampanj.
Zanj potrebujemo:
– en sam oglas, ki ga izberemo med v naprej pripravljenimi in optimiziranimi predlogami,
– ustrezno implementirano remarketing kodo na strani
– in seznam (feed) izdelkov ali storitev.
AdWords tako prikazuje v oglasu optimalni nabor produktov ali storitev glede na popularnost in pretekle oglede obiskovalca spletne strani.
Hoteli, potovalne agencije, trgovci, ponudniki letalskih kart, nepremičninske agencije, oziroma vsi, ki imajo na strani večje število storitev ali produktov, lahko z dinamičnim remarketingom bolj učinkovito kot kadarkoli prej pridobivajo potencialne kupce in generirajo prodajo. Prvi testi dinamičnega remarketinga tujih oglaševalcev iz različnih področij so bili zelo uspešni: v povprečju dvakratno povečanje stopnje konverzij ter 60% znižanje v ceni na konverzijo v primerjavi z običajnim remarketingom. Prav nestrpno čakamo na prve rezultate slovenskih kampanj, o katerih bomo lahko kmalu pisali.