X

Dinamični remarketing na Facebooku

Pravijo, da štejejo le dobre zgodbe. Drži. In zgodba je boljša, če je prilagojena ciljnemu občinstvu. Ste vi svojo Facebook zgodbo že prilagodili?

Ste zmedeni, da bo govora o vodenju skupnosti in komunikaciji znotraj nje? Ne skrbite, tokrat bomo govorili izključno o oglaševanju. Strogo prodajnem oglaševanju, tistem, pri katerem je edina metrika uspešnosti ROI (return on investment = donosnost naložbe).

Facebook je pred enim letom najavil Product ads, oglasno obliko, ki sledi načelom popolne personalizacije oglasov. Personalizacija se izvaja na podlagi zabeleženega uporabnikovega vedenja na strani in podatkov o produktih, ki jih imamo v spletni trgovini. Tako se lahko uporabniku prikazujejo točno tisti produkti, ki si jih je ogledoval, jih dodal v košarico ali pa jih je kupil in mu zato želimo pokazati komplementarne produkte.

Zakaj sploh uporabiti produktne oglase na Facebooku?

Očitno je, da morate ta oglaševalski produkt čimprej aktivirati.

Kako? Kaj vse potrebujete?

Torej vemo, zakaj, in vemo, kako oz. kaj potrebujemo. Potem pa se vprašamoo še, za kaj Facebook dynamic product ads sploh lahko uporabimo?

To so le najosnovnejše metode, uporabe dejanskih kombinacij vključevanja ali izključevanja pravil je ogromno. In le vaše zmožnosti in želje so omejitev.

Dejstvo je, da remarketing na ravni produkta ali opuščene košarice deluje izredno dobro in se uvršča med najboljše prodajne spletne pristope. Najsi bo to prek maila s t. i. transakcijsko pošto (transactional e-mail), Google AdWords z dinamičnim remarketingom ali pravkar predstavljenim Facebook dynamic product ads. Zato vam toplo priporočamo: vložite v pripravo seznama izvoza produktov in postavitev merilnih kod, ker Facebook dynamic ads resnično upravičijo investicijo in po domače »trgajo gate«.

Za konec pa nas zanima še vaše mnenje. Kako odkriti boste pri oglasih? Kakšen ton komunikacije uporabljate oz. se vam zdi bolj primeren? Odkrit in neposreden, pri katerem tvegate, da prestrašite uporabnika, ko mu poveste, kaj vse veste o njem, ali bolj prikrit, pri čemer izbor produktov govori sam zase in si uporabnik sam ustvarja zgodbo, kako ste vi super in fajn, ker točno veste kaj ga (je) zanima(lo) in kaj si je ogledoval? Torej, neposredna komunikacija ali bolj prikrita, kaj boste izbrali? Sporočite nam v komentarjih. Pa srečno!

Oznake: dinamični remarketingfacebook dynamic product adsFacebook oglaševanjeFacebook oglasi