Spremljanje pravih metrik v digitalnem marketingu je ključno, saj nam to omogoča učinkovito sledenje uspešnosti…
Pri tem katere uporabnike ciljati in predvsem na kakšen način nam lahko pomagajo različni marketinški…
Piše se leto 2023 in po skoraj dveh desetletjih, ki sta minili kot vihar, lahko…
Odkrijte ključne izzive, s katerimi se soočajo marketinški strokovnjaki v digitalnem okolju, in praktične rešitve,…
Generacija Z, skupina, rojena med sredino 1990 in sredino 2010, je pogosto predmet številnih razprav…
Vaša edinstvena prodajna ponudba (USP) je tisto, kar vaše podjetje ali storitev loči od vseh…
Da bodo vašo spletno trgovino obiskali pravi potencialni kupci je pomembna primerna strategija oglaševanja. Pred…
Google vedno bolj v ospredje postavlja uporabnika in mu pri iskanju tistega kar išče, želi…
Uporabniki so se v pandemičnih letih precej spremenili – zaradi ukrepov s(m)o več časa preživeli…
E-mail marketing je izjemno uspešen kanal digitalnega marketinga, ki z avtomatizacijo še pridobi na učinkovitosti.…