X

Bilo je Šejkastično!

»Blagovna znamka je ena, ne glede na medij oz. komunikacijski kanal in je v rokah uporabnikov, ne podjetja,« so se strinjali vabljeni strokovnjaki našega Spomladanskega Red Orbit Šejka 2012, prav tako pa tudi vsi udeleženci, ki so z vnetim komentiranjem še razgrevali že tako vročo debato. Tudi študije primerov nas niso puščale ravnodušnih – pravzaprav so bili skoraj enakovreden člen vseh predstavitev tudi prisotni v publiki.

Zato se vam, dragi digitalni navdušenci, še enkrat zahvaljujemo, da ste dali piko na i našemu dogodku in ga še dodatno »prešejkali« s svojo prisotnostjo in zanimivimi, nenavadnimi in hudomušnimi vprašanji in komentarji. Spodaj dodajamo par fotografij, celotno galerijo pa si lahko ogledate na našem Facebook profilu https://www.facebook.com/redorbit.si

Ga zašejkamo spet jeseni! :))

Oznake: digitalna blagovna znamkaFacebookkampanjered orbitšejkseminarjizabava