X

Vpogledi v iskalno omrežje in razumevanje uporabniškega vedenja v času COVID-19

Lucy Sinclair je direktorica oddelka za analize EMEA trgov na Googlu, ki z nami deli…

22. 6. 2020

Boste sledili trendom Big data ali boste pustili konkurenci, da vas prehiti?

Podjetja, ki v podatkih vidijo dodano vrednost, temu že prilagajajo svoje delovanje. Opisujemo pomembnejše trende…

15. 6. 2020

Ima vaš posel fizično lokacijo? Čas je, da začnete delati Local SEO!

46 % vseh iskanj na Googlu je lokalnih. To pomeni, da uporabniki iščejo informacije, povezane…

1. 6. 2020

Red Orbit deli znanje

V Red Orbitu smo vedno verjeli, da kolektivno znanje premika gore. V danem položaju je…

23. 4. 2020

Zakaj med karanteno ne bi smeli zmanjšati svojih marketinških proračunov

Danes smo priča družbeni spremembi, kakršna se v vsej zgodovini še ni zgodila, ne moremo…

20. 4. 2020

6 stvari, ki jih lahko v času COVID-19 storite za svojo SEO strategijo

Kaj ste v zadnjih treh tednih vpisali v Googlov iskalnik? Moja zgodovina iskanj je praktično…

13. 4. 2020

#OstaniDoma se zdaj dogaja po vsem svetu!

Zagotovo lahko posledice globalnega delovanja COVID-.19 oz. koronavirusa na vsako industrijo čutimo preko medijev ter…

10. 4. 2020

Kako prilagoditi spletno oglaševanje v času Covid-19?

V zadnjih nekaj tednih, ko se je COVID-19 z nepredstavljivo hitrostjo razširil v globalno pandemijo,…

8. 4. 2020

Kaj lahko za svojo znamko storite v #ostanidoma obdobju?

Podjetja so se v zadnjem obdobju izolacije znašla v prav nenavadnem položaju. Odvisno od načina…

6. 4. 2020

Vedenje slovenskih uporabnikov na spletu po izbruhu Covid-19

Verjetno si še pred nekaj meseci nihče od nas ni predstavljal položaja, v katerem smo…

2. 4. 2020