X

Kako pomembna sta kvalitetna ponudba in prava cena?

Da bodo vašo spletno trgovino obiskali pravi potencialni kupci je pomembna primerna strategija oglaševanja. Pred…

20. 2. 2023

Kaj prinaša prihodnost brez piškotkov?

Vsi, ki se ukvarjate z digitalnim marketingom ali ponujate svoje storitve na spletu, ste najbrž…

13. 2. 2023

Kako uporabniška izkušnja (UX) vpliva na vašo uvrstitev na Google?

Google vedno bolj v ospredje postavlja uporabnika in mu pri iskanju tistega kar išče, želi…

30. 1. 2023

OGLAŠEVANJE V 2023 TER IZZIVI, S KATERIMI SE SOOČAMO

Uporabniki so se v pandemičnih letih precej spremenili – zaradi ukrepov s(m)o več časa preživeli…

23. 1. 2023

Zakaj danes ne morete več brez e-mail avtomatizacije?

E-mail marketing je izjemno uspešen kanal digitalnega marketinga, ki z avtomatizacijo še pridobi na učinkovitosti.…

9. 1. 2023

Transformacijske spremembe, ki nam jih prinaša negotovo leto 2023

V leto 2022 smo na krilih uspehov iz leta 2021 vstopili polni ambicij in upanja.…

2. 1. 2023

Najboljše praznične marketinške kampanje

Za številne blagovne znamke je božični čas najbolj ključno prodajno obdobje, saj se v teh…

26. 12. 2022

5 ključnih področij izobraževanja v digitalnem marketingu za 2023

Ko se odločimo, da bi se lotili izobraževanja na področju digitalnega marketinga oz. da bi…

19. 12. 2022

Kako z vsebino do več B2B povpraševanj?

Če ste podjetje, ki svoje storitve ali izdelke prodaja drugim podjetjem, ste se zagotovo že…

12. 12. 2022

Kako Google Analytics 4 pomaga tržnikom?

Poznate dobrega marketingaša, ki ne spremlja nobene analitike? Če je odgovor “da”, si želim to…

5. 12. 2022