X

Okus ali učinek – to je zdaj vprašanje …

Po nadvse uspešni spomladanski kampanji Activiraj SE za blagovno znamko Activia, ki so jo zaradi…

1. 9. 2011

Zemljevid Facebook prijateljstev po svetu

Facebook s svojimi lovkami sega preko prav vseh kontinentov našega prelepega planeta. Spodnja slika prikazuje…

17. 4. 2011

Čiv čiv, na Šejku sem bil

Pa smo jo dočakali … Pomlad namreč. Čeprav se zaspanci med nami težko privadijo na…

5. 4. 2011

Activia in Red Orbit v elitni družbi najinovativnejših Facebook kampanj na svetu

Facebook kampanja Activiraj SE, ki smo jo lani pripravili za blagovno znamko Danone Activia, je…

22. 3. 2011

7 ključnih faktorjev uspeha spletnih trgovin

Kar precej smo že napisali o vplivu iskalnikov na spletne nakupe in postavitvi efektivne metrike…

10. 3. 2011

Merjenje uspešnosti spletnih akcij

V prejšnji objavi smo raziskovali vpliv iskalnikov na spletne nakupe. Odkrili smo, da skozi nakupni…

10. 3. 2011

Vpliv iskalnikov na spletne nakupe

Pripravljeni, pozor, išči Predstavljajte si, da ob obisku zdravnika nenadoma izveste, da imate zvišan holesterol.…

5. 3. 2011

(PRE)treslo nas je!

Se vam še kaj "šejka"? Vsem tistim, ki ste zamudili Zimski Red Orbit Šejk, bomo…

28. 2. 2011

Šejk je prešejkan …

... in prvi pokuševalci pravijo, da je bil odličen. Le-ti so recept za pripravo izvedeli…

3. 12. 2010

Življenje v Red Orbitu

Da nas boste vsi tisti, ki nas že poznate, in tisti, ki nas še ne,…

22. 11. 2010