X

14 Googlovih orodij, za katera (najbrž) sploh ne veste, da obstajajo

Google pri skrbi za spletne uporabnike in uvajanju novih in naprednejših spletnih rešitev nikoli ne…

6. 8. 2013

Vas zmede podvojena podvojena vsebina? Google tudi!

Strateško pripravljen nastop na spletu zahteva tudi kvalitetno spletno stran, ki bo ustrezala tako obiskovalcem…

30. 7. 2013

Blagovne znamke na Twitterju

Vsako sekundo se na Twitterju pojavi 10 novih objav, ki vsebujejo besedo Starbucks. Kaj ne…

18. 7. 2013

Kaj je bounce rate?

Vsi, ki vsaj občasno pokukate v Googlovo skladišče podatkov, ste zagotovo že zasledili metriko, ki…

11. 7. 2013

Ste izgubili obiskovalce zaradi piškotkov? Brezplačna rešitev za vas!

Lastniki spletnih strani smo od 15. 6. pravzaprav slepi. Orodje Google Analytics, ki nam je…

9. 7. 2013

9. julija Google Street View prihaja v Slovenijo!

Google Street View se je začel kot eksperiment. Ekipa googlovcev se je usedla v avtomobil…

2. 7. 2013

ABC FACEBOOK OGLAŠEVANJA – 2. del

Prejšnjič sem se razpisala o prvih dveh korakih Facebook oglaševanja (pristajalna stran in cilj), tokrat…

19. 6. 2013

ABC Facebook oglaševanja – 1. del

Če bi Facebook ponudil državljanstvo vsem svojim uporabnikom, bi postal tretja največja država na svetu.…

13. 6. 2013

Odprtokodne CMS platforme in optimizacija strani – 3. del: Drupal

Do sedaj smo si lahko prebrali opise vtičnikov za Joomlo in opise vtičnikov za Wordpress.…

3. 6. 2013

Družabna stran družabnih medijev: Ljubezenska zgodba

Družabna omrežja so nekoč obljubljala dvosmerno komunikacijo in grajenje odnosa med uporabniki in blagovno znamko,…

26. 5. 2013