Ena od najpogostejših funkcionalnosti tipične spletne trgovine, ki jo lahko opazimo v današnjem času, je…
Vsi se zavedamo pomembnosti merjenja učinkovitosti v marketingu. Digitalni komunikacijski kanali so na tem področju…
V zadnjih tednih se je v Sloveniji nekaj premaknilo. Dolgo pričakovana in močno povpraševana, iskana,…
Cilji so pomemben del digitalne analitike, saj z njimi spremljamo doseganje poslovnih ciljev. Konverzije delimo…
V Red Orbitu smo tudi letos pripravili raziskavo o vedenju potrošnikov, ki so na spletne…
Mobilegeddon je za nami (kaj točno se je zgodilo in kaj nam je Mobilegeddon prinesel,…
V glavi si zdaj najprej zamislite glasbo, ki spremlja vse velike in grozljive napovedi. Google…
Že od konca februarja cel internet čivka, »lajka« in »dislajka« napovedane spremembe v Googlovem algoritmu…
Namen marketinškega raziskovanja je, da ugotovimo, kako lahko potrošnikom nudimo boljše storitve, boljše produkte oziroma…
Ljudje že od nekdaj kupujemo na dva načina. Za nekatere nakupe se odločimo v sekundi,…