X

Pospeševanje prodaje z različnimi seznami izdelkov v spletnih trgovinah

Ena od najpogostejših funkcionalnosti tipične spletne trgovine, ki jo lahko opazimo v današnjem času, je…

4. 6. 2015

Digital marketing outcomes report

Vsi se zavedamo pomembnosti merjenja učinkovitosti v marketingu. Digitalni komunikacijski kanali so na tem področju…

2. 6. 2015

Lokacijsko ciljanje na voljo tudi v Sloveniji – ali sploh deluje? Da odgovorimo, rabimo vašo pomoč.

V zadnjih tednih se je v Sloveniji nekaj premaknilo. Dolgo pričakovana in močno povpraševana, iskana,…

29. 5. 2015

Mikro in makro konverzije kot osnova digitalnega marketinga

Cilji so pomemben del digitalne analitike, saj z njimi spremljamo doseganje poslovnih ciljev. Konverzije delimo…

25. 5. 2015

Infografika – spletni sezonski trendi 2014

V Red Orbitu smo tudi letos pripravili raziskavo o vedenju potrošnikov, ki so na spletne…

19. 5. 2015

5 novosti, ki jih prinaša posodobitev GWT

Mobilegeddon je za nami (kaj točno se je zgodilo in kaj nam je Mobilegeddon prinesel,…

14. 5. 2015

Se je rodila mobilna miš?

V glavi si zdaj najprej zamislite glasbo, ki spremlja vse velike in grozljive napovedi. Google…

11. 5. 2015

Kakšne so posledice Googlovega Mobilegeddona?

Že od konca februarja cel internet čivka, »lajka« in »dislajka« napovedane spremembe v Googlovem algoritmu…

5. 5. 2015

Problemi marketinškega raziskovanja, ali zakaj potrošniki lažejo?

Namen marketinškega raziskovanja je, da ugotovimo, kako lahko potrošnikom nudimo boljše storitve, boljše produkte oziroma…

22. 4. 2015

Odločevalski proces potrošnika ali CDJ

Ljudje že od nekdaj kupujemo na dva načina. Za nekatere nakupe se odločimo v sekundi,…

15. 4. 2015