X

Pregled osnovnih nastavitev Google Analyticsa

Prepogosto se zgodi, da »v roke dobim« spletno stran, ki nima urejenih niti osnovnih metrik.…

15. 9. 2015

4 razlogi, zakaj je organski obisk boljši od tistega iz drugih kanalov

Ali imate na strani dovolj organskega obiska? Ali vam organski obisk prinaša dovolj profita?Pogost problem…

8. 9. 2015

24 znakov, da si digitalni marketingar

Ste že razmišljali, če imajo digitalni marketingarji kakšne posebne značilnosti? Če se prepoznate v naslednjih…

3. 9. 2015

Ko Twitter postane vrhunec optimizacije za iskalnike

Cilj optimizacije je, da naročnika in njegovo spletno stran pripeljemo na vrh iskalnih rezultatov. Čeprav…

27. 8. 2015

4 nasveti, kako izboljšati svoj nastop na socialnih omrežjih

Ne glede na to, ali ste profesionalni skrbnik blagovne znamke na socialnih omrežjih, ali pa…

20. 8. 2015

Googlovo brezplačno oglaševanje za neprofitne organizacije – Ad Grants

Pravijo, da se dobrim ljudem dogajajo dobre stvari. :) Tako smo tudi v Sloveniji pred…

3. 8. 2015

Študija primera: Kako je S.K.I.F.U.N. povečal organski obisk za 136 %

S.K.I.F.U.N., vodilni ponudnik smučarskih izletov in dopustov na slovenskem trgu, je v enem letu povečal…

13. 7. 2015

5 lekcij življenja v digitalni agenciji

V osmih mesecih, kolikor dolgo že potujem v vesolju digitalnega marketinga, sem šla skozi vse…

3. 7. 2015

Pridobivanje kontaktov v B2B

Danes je prek spleta dostopnih ogromno informacij o vsem. Po podatkih Googlove raziskave kar 90…

19. 6. 2015

Kako izgubiti 5 kg do poletja?

Sodobna potrošniška družba temelji na naši obsedenosti s samim seboj. Ko poskrbimo za svoje osnovne…

8. 6. 2015