X

InOrbit15: Marko Vrbnjak – Izkušnje po dveh letih prehoda na inbound marketing

Izkušnje po dveh letih prehoda na inbound marketing nam je predstavil Marko Vrbnjak, vodja produktnega…

4. 11. 2015

InOrbit15: Karmen Krumpestar – Zakaj so nam kupci, ki ničesar ne kupijo, izredno pomembni in kako jih privabiti še več

Karmen Krumpestar, strateška vodja projektov pri Red Orbitu, je spregovorila o tem, kako slediti potrošnikom…

4. 11. 2015

InOrbit15: Tilen Travnik – Ko persone obmolknejo

Različni kupci zahtevajo različen pristop, način nagovora in komunikacijo skozi različne kanale. O tem, kako…

4. 11. 2015

InOrbit15: Andraž Štalec – Are we human?

Osnova inbound marketinga je potrošnik in njegov proces odločanja. V sklopu inbound marketinga se ne…

2. 11. 2015

InOrbit15: Luka Žnidaršič – Prvi koraki v inbound marketingu

V okviru prvega sklopa konference smo govorili o lead generation. Luka je predstavil, kako postaviti…

2. 11. 2015

InOrbit15: Nenad Senić – Korporativni novičarski portali

Kako pripravljati vsebino, ki zadovolji potrebe kupcev od začetka do konca odločitvenega procesa potrošnikov ter…

2. 11. 2015

S podatki do večje samozavesti

Ste vedeli, da so moški za kar 40 % bolj uspešni, če on-line klepet z…

26. 10. 2015

Prihaja: Data driven road to success, konferenca o spletni analitiki

Podatki v digitalni dobiDanes nam digitalni svet omogoča beleženje skoraj neomejenega števila podatkov, ki se…

16. 10. 2015

Zgodba o uspehu: Linea Snella je s pomočjo Google AdWords oglaševanja dosegla 163% povečanje števila prijav na brezplačni posvet

Ozadje Linea Snella je razvila metodo oblikovanja ženskega telesa, ki upošteva dejanske potrebe sodobne ženske in…

13. 10. 2015

Smetarjenje podatkov

4 metrike, s katerimi lahko s 95% natančnostjo napovemo vaše prihodke. Ko v Google vtipkamo…

22. 9. 2015