X

Dinamični remarketing na Facebooku

Pravijo, da štejejo le dobre zgodbe. Drži. In zgodba je boljša, če je prilagojena ciljnemu…

13. 6. 2016

Naj še kdo vidi vaše video posnetke!

Če slika pove 1000 besed, video pove 7758 besed in počasi to razumemo tudi v…

6. 6. 2016

Facebook želi vaš denar. In vi mu ga boste dali!

Dejstvo je, da Facebook že dlje časa ne prikazuje vseh objav vsem. Večina objav, ki…

30. 5. 2016

Ustvarite prepoznavno blagovno znamko skozi digitalne oglaševalske kanale!

Se sprašujete, ali bi morali oglaševati na Googlu? Želite na Googlu oglaševati, pa ne veste…

16. 5. 2016

Ste Facebook ostrostrelec ali streljate na slepo?

Ko preživljam ure na Facebooku, me vedno znova zmoti, kako naključni so oglasi, ciljani na…

9. 5. 2016

Google Analytics: Sestavljene metrike, 2. del

V prejšnjem prispevku smo govorili o tem, kaj so v Google Analyticsu osnovne dimenzije in…

3. 5. 2016

Kakšen vpliv imajo razširitve oglasov na CTR?

Razširitve oglasov so obvezen del tekstovnih oglasov vsake oglasne kampanje, saj naj bi znatno vplivale…

18. 4. 2016

Bannerji, oglasne pasice, Flash in HTML5

V Red Orbitu se s klienti mnogokrat srečujemo s problematiko, ko oglasi (bannerji) tehnično ne…

12. 4. 2016

Spletni sezonski trendi 2015

V Red Orbitu se vedno trudimo, da bi čim bolje razumeli dogajanje na spletu. Z…

5. 4. 2016

Bi radi delali e-mail marketing pa nimate e-mailov?

Ste tudi vi že ugotovili, da je e-mail marketing eden izmed najučinkovitejših načinov za pretvarjanje…

30. 3. 2016