X

Učinkoviti prikazni oglasi na Googlu in Facebooku

Ivelina Manova je generalna direktorica podjetja Accella Digital, na področju digitalnega marketinga pa deluje že…

7. 8. 2017

Povečajte obisk s strukturiranimi podatki

Strukturirani podatki, t. i. rich snippets, so bili prvič predstavljeni že pred 8 leti, a…

31. 7. 2017

Principi growth hackinga

Peter Mesarec, SEO strokovnjak, stari znanec InOrbita, je letos pokril vročo temo, ki so jo…

24. 7. 2017

Red Orbit nominiran za Google Premier Partner Awards 2017

Red Orbit je že drugo leto zapored nominiran na prestižnem tekmovanju Google Premier Partner Awards…

19. 7. 2017

Od mikro do makro: vpogled v individualno uporabniško analizo

Pomembnost spletne analitike je na konferenci inOrbit 2017 izpostavljal Caleb Whitmore, direktor ene najbolj znanih…

17. 7. 2017

Razumevanje podatkov skozi vedenjsko perspektivo

Liraz Margalit je doktorica psihologije, zaposlena v podjetju ClickTale, kjer se ukvarjajo z optimizacijo digitalne…

10. 7. 2017

Kaj je CLV in kako ga izračunamo?

Ste že slišali za izraz življenjska vrednost potrošnika? Verjetno bolj poredko, zato pa je tu…

3. 7. 2017

9 korakov do uspešne kampanje na spletu

Se je tudi vam že zgodilo, da ste bili panični in v dvomih pred objavo…

26. 6. 2017

Z A/B testi do večjega dobička na spletu

Ton Wesseling je ustanovitelj podjetja Online Dialogue in direktor podjetja Testing.Agency, kar že z imenom…

19. 6. 2017

Ciljna občinstva so nove ključne besede

Že odkar obstaja Google AdWords, oglaševanje v Google Iskalnem omrežju, uporabljamo določene kriterije, na podlagi…

15. 6. 2017