X

Vse, kar morate vedeti o GDPR in Google oglaševanju

Nova evropska regulativa (GDPR – General Protection Data Control) o varovanju podatkov, ki je stopila…

7. 6. 2018

GDPR: 9 vročih vprašanj (in odgovorov) za oglaševalce na Facebooku

Se ukvarjate s prodajo in/ali marketingom? Potem morate znati odgovoriti na spodnja vprašanja, povezana z…

23. 5. 2018

Ko je celota večja od vsote njenih delov

Sodelovanje z agencijo je odnos, kjer morata biti aktivna oba partnerja. Tudi najboljša agencija vam…

21. 5. 2018

Prebijte se med najboljše z »Big content« vsebino

Želite izboljšati prisotnost vašega podjetja na spletu, vendar vas konkurenca prehiteva po levi strani? Redno…

29. 1. 2018

Kako oglaševati na Instagramu?

Instagram uporabniki so kar 58-krat bolj pripravljeni na interakcije z blagovnimi znamkami, hkrati pa so…

17. 1. 2018

10 načinov, kako z oglaševanjem do višje stopnje konverzije

Oglašujete na Googlovem iskalnem omrežju in bi želeli maksimalno izkoristiti svoj vložek v oglaševanje? Si…

16. 1. 2018

Česa me je naučil agencijski lajf?

Ne morem odgovoriti z eno besedo. Niti z enim stavkom. Veliko. Nedvomno vem več, kot…

9. 1. 2018

12 tipov uporabnikov Google iskalnika

Na Googlu lahko uporabnike razdelimo v segmente na podlagi dveh meril: glede na to, na…

18. 12. 2017

Spremljajte učinkovitost svojih e-mail kampanj ali pa jih nehajte pošiljati

Če se vaša analiza po poslani e-mail kampanji zaključi pri metrikah »do klika«, mečete stran…

4. 12. 2017

Ali za vaše spletno oglaševanje res potrebujete agencijo?

Morda sami še niste povsem domači v svetu digitalnega marketinga ali pa ste vedno v…

27. 11. 2017