Špela in Luka sta naredila super uvod v Carousel oglase, ki jih enostavno morate prebrati, da boste tudi vi vedeli, zakaj so ti oglasi tako posebni in kako jih lahko odlično umestimo v oglaševalski načrt. Prispevka sta na voljo tu in tu. Ne ostajamo pa le pri teoriji. V nadaljevanju podrobneje o tem, kako smo zastavili oglaševanje s Carousel oglasi za Adrio Airways, kaj smo se iz tega naučili in kakšni so bili rezultati.
Kakšen je bil cilj?
Adria Airways je želela povečati prepoznavnost branda na Hrvaškem in pokazati raznovrstnost destinacij. Predstavljene je bila ponudba kart iz Zagreba v evropska mesta (Bruselj, Pariz, Amsterdam, Kopenhagen …). Ker želimo z vsako kampanjo targetirati le najbolj relevantne uporabnike, smo takoj začeli iskati kanale, ki imajo glede na pretekle izkušnje največji potencial za to. V plan smo umestili Facebook oglaševanje, ker izjemno dobro pokriva cilj, ki smo ga zasledovali. Vendar pa možnost s standardnimi oglasi ni bila najboljša, ker bi bilo potrebno generirati preveliko število oglasov, hkrati pa bi bilo težko relevantno nagovarjati uporabnike s posameznimi destinacijami.
Zakaj smo izbrali Carousel oglase?
Več razlogov je botrovalo tej odločitvi. Carousel oglasi predstavljajo dober način, kako uporabnikom prestaviti raznolikost destinacij, ki jih Adria Airways ponuja. Ker ima malo uporabnikov dovolj jasno izražene interese, da bi lahko naše targetiranje naredili izjemno učinkovito glede na destinacijo, smo se odločili, da uporabnikom prikažemo več destinacij v enem oglasu, uporabniki pa s klikom določijo, kaj jih najbolj zanima. Uporabniki so se tako sami razvrstili v segmente s klikom na izbrano sliko.
Kakšni so bili Carousel oglasi?
Uporabnikom smo prikazovali 2 oglasa z izbranimi najbolj popularnimi evropskimi destinacijami. Nekateri so videli takšen oglas (verzija A):
Drugi pa takšen oglas (verzija B):
Pristajalna stran pa je bila vedno ustrezna sporočilu na sliki. Če je uporabnik kliknil na primer na sliko Berlina, je prišel na pristajalno stran z iskalnikom za lete Zagreb – Berlin, ki je vsebovala tudi ključne informacije o tej liniji. Slika na pristajalni strani je v času akcije povsem ustrezala sliki na oglasu, da se je enotna uporabniška izkušnja nadaljevala čez celotno komunikacijo.
Kako pa so se delili kliki glede na sporočila v oglasu?
Največ ljudi, kar 67,17 %, je kliknilo na prvo sliko, ki je vsebovala splošno sporočilo. Ostali kliki pa so se porazdelili takole:
- Amsterdam: 17,97 %
- Kopenhagen: 8,69 %
- Pariz: 2,71 %
- Berlin: 1,24 %
- Frankfurt: 0,98 %
- Bruselj: 0,62 %
Kaj smo se s pomočjo Carousel oglasov naučili o uporabnikih?
- Velika večina uporabnikov klikne na prvo sličico. Razloga sta najverjetneje dva: 1) Pogledali so vse nagovore in jim noben ni odgovarjal, ker pa so bili kljub temu zainteresirani, so kliknili na splošni nagovor; 2) Kliknili so na prvo sliko, ki so jo videli, ker jim je bil nagovor zanimiv, ostalih slik niti pogledali niso.
- Targetirali smo uporabnike med 18 in 65+ let, najbolj aktivni so bili v skupini med 35 in 44 let. Nakupi so se dogajali le v starostni skupini med 45 in 54 let, ki ima verjetno največ finančnih sredstev in časa za potovanja. 🙂
- Vsi nakupi so bili vezani na oglas verzije A.
- Ženske o potovanjih sanjarijo pogosteje kot moški, saj so naredile kar 71 % vseh klikov na oglase in enak odstotek akcij.
Rezultati:
Oba oglasa sta imela skupaj nekaj več kot 900.000 prikazov, doseg pa je bil dobrih 150.000 ljudi. Zabeležen CTR na oglasih je bil kar 0,59 %, kar je precej presenetljivo za awareness kampanjo. Skoraj vsak peti obiskovalec, ki je na stran prišel preko Facebook Carousel oglasa, je naredil mikro konverzijo. Zabeležena je bila tudi prodaja letalskih kart, kar pa niti ni bil primarni cilj in je bil dobrodošel stranski učinek akcije.